Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Дитяча психологія -- Початкова школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Швидка, Інна
.
Пізнайко [Текст] : корекційно-розвивальна програма / І. Швидка> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. -
№15-16
. - С. 12-27 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
159.922.7:373.3
Рубрики:
Дитяча психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
--
корекційно- розвивальна програма
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
>
2.
Швидка, Інна
.
Програмно-цільовий проект "Розвиток пізнавальних процесів і творчих здібностей особистості в умовах групи продовженого дня" [Текст] / І. Швидка, Ю. Побідинська> // Психолог (Шкільний світ). - 2016. -
№ 19/20
. - С. 38-53 : табл. - Бібліогр.: с. 53. - Зміст: Я хочу, я можу, я буду добре вчитися
УДК
159.922.7:373.3
Рубрики:
Дитяча психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні процеси
--
творчі здібності
--
малювання долоньками
--
вніб 3
Анотація:
Вкрай актуальним у роботі вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, практичних психологів і батьків є питання недостатнього розвитку пізнавальних процесів першокласників. Запропонована система роботи в цьому проекті допоможе вирішити саме такі завдання, що стосуються розвитку спостережливості, довільності, пам'яті, уяви, уваги, мислення, творчих здібностей, уміння працювати за поданим зразком. Це допоможе дітям успішно вчитися, сприятиме полегшенню адаптаційного періоду.
Дод.точки доступу:
Побідинська, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гірко, Дмитро
.
Психологічна стійкість першокласника [Текст] : розвивальна програма / Дмитро Гірко> // Психолог (Шкільний світ). - 2018. -
№ 5/6 (берез.)
. - С. 64-71. - Бібліогр.: с. 71.
УДК
159.922.7:373.3
Рубрики:
Дитяча психологія--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
--
психологічна стійкість
Анотація:
Допомога першокласникам у подоланні шкільних труднощів без негативних наслідків для особистісного розвитку, свого здоров'я.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)