Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Загальноосвітні навчальні заклади -- Обдаровані діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Шевченко, Оксана.
    Школи з обдарованими учнями [Текст] : створення умов для особливих дітей / Оксана Шевченко // Психолог (Шкільний світ). - 2018. - № 11/12. - С. 44-45. - Бібліогр.: с. 50
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Загальноосвітні навчальні заклади--Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Вовнянко, Тетяна.
    Дитяча обдарованість. Проблема формування та реалізації в сучасній системі освіти [Текст] / Т. Вовнянко // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 35-48. - Бібліогр.: с. 48.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Обдаровані діти
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Занєгіна, Сніжана
    Розвиток творчої особистості через упровадження інтегрованих курсів художньо-естетичного спрямування [Текст] / Сніжана Занєгіна // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 85-90
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Естетичне виховання
   Загальноосвітні навчальні заклади--Обдаровані діти

Кл.слова (ненормовані):
обдарована та талановита молодь -- креативна творча особистість -- інтеграція -- інтегровані курси -- позакласна діяльність -- художньо-естетичний цикл -- цілісна багатовимірна картина світу -- саморозвиток особистості
Анотація: У статті представлений досвід роботи гімназії з розвитку дитячої обдарованості та формування духовної культури через упровадження інтегрованих курсів художньо-естетичного спрямування; описані методи та форми урочної та позаурочної діяльності закладу, особливості організації навчально-виховного процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)