Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Єрошенко, Рита.
    Організація науково-дослідницької діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти [Текст] / Рита Єрошенко // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 7/8. - С. 29-36 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Науково-дослідницька робота--Обдарована молодь

   Позанавчальна виховна робота--Науково-дослідницька діяльність--Зарубіжна література

   Методи навчання--Науково-дослідницька робота

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність учнів -- методика організації -- уроки зарубіжної літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Івашко, Ольга.
    Усі ми родом із дитинства [Текст] : сценарій літературного свята / О. Івашко // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 48-50. - До 75-річчя з часу написання казки-притчі А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц"
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Свята --Сценарії



Дод.точки доступу:
Маленький принц, казка-притча \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ільяшенко, М. А.
    Театральне мистецтво як один із аспектів вивчення світової літератури [Текст] / М. А. Ільяшенко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 4-6. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.268.39
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Досвід

Кл.слова (ненормовані):
театр -- складання сценаріїв -- інсценування -- прийом рольової гри -- шкільний театр
Анотація: Автор публікації пропонує ознайомитися із власним досвідом викладання світової літератури, зокрема акцентує увагу на використанні театрального мистецтва в процесі навчання. Цей процес вчитель уявляє собі за наступною формулою: "творчість автора+ творчість школяра+творчість учителя=урок як новий вид мистецтва". Наведено приклади методів та прийомів роботи в цьому напрямку.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

4.


    Андрусик, С. І.
    Щасливий випадок [Текст] : літературна гра. 8 клас / С. І. Андрусик // Зарубіжна література в школах України. - 2009. - № 5. - С. 50-51
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Аркуша, М.
    Прийоми роботи з художнім текстом у 5-6 класах [Текст] / Марина Аркуша // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 47.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Аналіз художнього твору

Кл.слова (ненормовані):
різноманітні прийоми -- прилучення учнів до читання
Анотація: Вчитель ділиться досвідом використання різноманітних прийомів роботи з художнім текстом на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Аркуша, Сергій.
    Шляхами "Пілігрима" [Текст] : літературно-географічна гра для 6-го класу / С. Аркуша, Н. Пашковська // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 61-67
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Ігри--Літературно-географічні

Анотація: Вивчення творчості Ж. Верна.


Дод.точки доступу:
Пашковська, Наталя; П'ятнадцятирічний капітан, роман \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Біла, О. О.
    Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. О. Біла // Зарубіжна література в школі. - 2018. - № 21/22 (листоп.). - С. 24-29 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
Анотація: Застосування новітніх інформаційних технологій, електронних засобів навчального призначення на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Біла, О. О.
    Мультимедійні технології навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. О. Біла // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 23/24. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології

   Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)

   Зарубіжна література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
сучасні інформаційні технології -- уроки зарубіжної літератури -- електронний підручник
Анотація: Комп'ютерні технології на уроці літератури як методична проблема.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Бобик, Л. Р.
    "Он тебе приснился новым" [Текст] : урок-екскурсія пушкінськими місцями. 9 клас / Л. Р. Бобик // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2009. - № 2. - С. 33-36
ББК 74
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Богосвятська, А. -М.
    Імідж сучасного уроку світової літератури [Текст] / Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
імідж вчителя -- візуальний імідж -- внутрішній образ -- середовищний імідж -- модернізація -- моральне старіння -- ефективні технології -- гуманізація освіти -- принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)