Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Пасічник, Світлана
Назва : ".Щоб не висихала душі криниця" : Юліушу Словацькому присвячується
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 6 (черв.). - С. 51-55 (Шифр К038324/2017/6)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Письменники польські
Анотація: Видатний польський поет і драматург, один із трьох національних поетів-пророків польської літератури поряд із Адамом Міцкевичем і Зигмунтом Красінським.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дениско, Наталія
Назва : 10 моїх педагогічних смаколиків
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2017. - № 11/12. - С. 4-6. (Шифр В739399/2017/11/12)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таблиці на уроці зарубіжної літератури
Анотація: Автор статті, вчитель зарубіжної літератури на оглядових уроках з вивчення літературної епохи пропонує укладання таблиць з метою кращого запам'ятовування матеріалу.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Пилюченко, Валентина
Назва : Ігрові елементи на уроках зарубіжної літератури. 7-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. - № 11. - С. 63-70 (Шифр К038324/2016/11)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загадки--кросворди--літературний поєдинок
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Імідж сучасного уроку світової літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 11. - С. 2-7 (Шифр В739399/2012/11)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.268.0
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж вчителя--візуальний імідж--внутрішній образ--середовищний імідж--модернізація--моральне старіння--ефективні технології--гуманізація освіти--принципи уроку світової літератури
Анотація: Статтю присвячено проблемі іміджу (позитивного, нейтрального, негативного образу) сучасного уроку світової літератури. Мета публікації - спрямувати рух думки сучасного словесника у бік розуміння того, як підняти імідж уроку. Детально розглянуто елементи, з яких складається імідж вчителя, характеристики внутрішнього образу словесника, принципи формування середовищного іміджу уроків світової літератури, а також сучасні технології, завдяки яким учитель повинен підняти статус уроку, його авторитет в очах учнів і батьків.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпенко Л. Г.
Назва : Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 23/24. - С. 14-22 (Шифр З035071/2020/23/24)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика викладання-- Загальноосвітні навчальні заклади
Педтехнології-- Інтерактивне навчання
Зарубіжна література-- Методичні рекомендації
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні навчальні технології--кооперативне навчання--пасивна модель навчання--активна модель навчання
Анотація: Технології колективно-групового навчання. Технології ситуативного моделювання. Технології опрацювання дискусійних питань.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 2. - С. 37-41
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі навчання--мета та завдання інтерактивного навчання--основні методи і прийоми--переваги інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглянуто інтерактивну технологію навчання та її застосування на уроках світової літератури. Висвітлено мету й завдання інтерактивного навчання як сукупності найбільш оптимальних форм роботи, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку критичного мислення, мовленнєвих навичок. Зокрема, подано технологічну карту інтерактивного уроку, охарактеризовано різноманітні форми, методи і прийоми роботи, а також обгрунтовано переваги інтерактивного підходу до вивчення літератури.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Гузь О. О.
Назва : Арабська народна казка : [урок]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 7/8. - С. 19-22 (Шифр В739399/2015/7/8)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Фольклор-- Казки
Фольклор-- Методика
Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): казки "тисяча й однієї ночі"--казка "синдбад-мореплавець"--утвердження жаги відкриття світу--аналітико-інтерпретаційне дослідження
Анотація: Надано конспект уроку за темою: "Казки "Тисяча й однієї ночі". Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці "Синдбад-Мореплавець" (на прикладі третьої подорожі циклу)". Мета заняття - визначити особливості чарівної та авантюрно-пригодницької казки на основі циклу про Синдбада, формувати вміння аналізу, вдумливого прочитання й осмислення тексту.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Арома-імідж уроку літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 16-22 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромат--запах дарів природи--цілющі властивості речовин--актуалізація нюхового органу чуття--методи і прийоми--запах у назвах творів--аромати в художніх творах--вправи для валеохвилинок
Анотація: У статті розкрито роль і значення ароматів (запахів) у житті людини, їхній психоемоційний вплив. Визначено основні шляхи методики використання ароматерапії на різних уроках та етапах уроку світової літератури. Додано інформацію про аромати в творах деяких зарубіжних письменників, а також вправи для валеохвилинок.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сагайдак Л.
Назва : Буктрейлер як засіб зацікавленості школярів до читання
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 6/7. - С. 61-62 (Шифр В739399/2016/6/7)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Комп'ютерне і програмоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): буктрейлер--ролик--мета буктрейлеру--історія --види--етапи створення
Анотація: У статті охарактеризовано буктрейлер як один з новітніх методів пропаганди читання, зацікавлення учнів, який має привернути увагу до книжок за допомогою візуальних засобів. Розглянуто основні види й форми буктрейлерів, особливості створення відеоролика та використання його на уроці.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.268.39
Автор(и) : Иваненко З. М.
Назва : "В каждом человеке солнце." : [из опыта преподавания зарубежной литератры]
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2015. - № 4. - С. 32-33. (Шифр В739399/2015/4)
ББК : 74.268.39
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методи навчання
Зарубіжна література-- Досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професія вчителя--"сонячна" педагогіка--сучасні технології навчання--форми інтерактивного навчання--технологія відеометода--критичне мислення--міні-дослідження
Анотація: Автор статті, учитель-методист, ділиться досвідом викладання світової літератури. В наш важкий час, вважає автор, педагог повинен нести "сонце" в життя кожної дитини, вчити їх бути позитивними, працювати над собою та пізнавати світ. Для підвищення інтересу до свого предмету та активізації пізнавальної діяльності учнів автор використовує сучасні технології навчання, які докладно розглянуто в статті.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)