Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Люди з обмеженими можливостями<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : 3 грудня - Міжнародний день людей з особливими потребами
Місце публікування : Соціальний захист. - Київ: Соцінформ, 2017. - № 11/12. - С. 61 (Шифр С808055/2017/11/12)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Інклюзивний креативний хаб "Зачарована Десна" [запрацював у липні 2020 р. в Чернігові, мета якого створити умови для творчого розвитку молоді та людей з інвалідністю]
Місце публікування : Світ-інфо: Чернігівська обласна інформаційно-аналітична газета. - 2020. - 5 лист. (№ 186). - С. 3 (Шифр С450506/2020/186)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хаб--творчий розвиток--люди з інвалідністю
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Білаш М.
Назва : Давайте побачимо проблеми незрячих
Місце публікування : Пенсійний кур'єр: тижневик Пенсійного фонду України. - 2016. - 14 жовт. (№ 41). - С. 2 (Шифр П240832/2016/41)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): люди з особливими потребами
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Дорош, Євген
Назва : Замість пільг — можливість інтегруватися
Місце публікування : Пенсійний кур'єр. - 2020. - 13 листоп. (№ 46). - С. 2 (Шифр П240832/2020/46)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Анотація: 13 листопада у світі відзначають Міжнародний день сліпих і людей із вадами зору.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 5/П 12
Автор(и) : Павленко С.
Назва : Крок до світла
Місце публікування : Голос України. - Київ: Київська правда, 2011. - № 56. - С. 8. (Шифр Г278210/2011/56)
ББК : 5
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Географіч. рубрики: Чернігів, місто (Україна)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вкр
Анотація: Під такою назвою у Чернігові пройшла акція, щоб привернути увагу громадськості до проблеми і створити слабкозорим умови для пересування. Підсумкова прес-конф. відбулась у Чернігів. ОУНБ ім. В.Г. Короленка.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 60
Автор(и) : Каранда Я.
Назва : Міст у реальне життя
Місце публікування : Деснянська правда. - 2013. - 23 трав. (№ 21) . - С. 6 (Шифр Д747532/2013/21)
ББК : 60
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Анотація: До 80-річчя Чернігівської обласної організації глухих.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Марченко Т.
Назва : Ніжинському учбово-виробничому підприємству Українського товариства сліпих виповнюється 80 років
Місце публікування : Свідомий погляд. - 2015. - 16 лип. (№ 29). - С. 14 (Шифр С410016/2015/29)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ніжин--учбово-виробниче підприємство
Анотація: Засновано 15.07.1935 р. Розмова з директором В.Г.Коваленком.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Онуфрик, Маріанна
Назва : Про інклюзію, доступність, осіб з інвалідністю (і дітей, і дорослих)
Місце публікування : Дзеркало тижня. - 2019. - 27 груд. (№ 50). - С. 17: фот. (Шифр Д820233/2019/50)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Люди з обмеженими можливостями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інвалідність--права людини--обмеження життєдіяльності--зайнятість
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Назва : Рада безбар'єрності - турбота про всіх
Місце публікування : Урядовий кур'єр. - 2024. - 2 квіт. (№ 67). - С. 1-2: фот. (Шифр У606293/2024/67)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивність--інваліди--онлайн-заходи
Анотація: Про доступність отримання послуг та участі у різноманітних заходах для людей з обмеженими можливостями.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Давидюк О.О.
Назва : Суб'єктивний підхід до оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах
Місце публікування : Демографія та соціальна економіка. - 2018. - № 1. - С. 100-113 (Шифр Д156870/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (6 назв)
Предметні рубрики: Люди з обмеженими можливостями
Люди літнього віку-- Соціальні послуги
Анотація: Охарактеризовано теоретико-методичні засади оцінювання якості обслуговування в інтернатних установах: виокремлено основні ключові моменти оцінки, тобто що саме можна оцінити за допомогою різних підходів. Зазначено, що наразі у вітчизняній практиці панує тенденція переважання кількісних показників і використання математично-статистичних методів оцінювання, що пов'язано з порівняною легкістю їх застосування. Обґрунтовано доцільність орієнтування на якісні показники для оцінки якості обслуговування в інтернатних установах, адже основним критерієм якості обслуговування підопічних інтернатних установ є міра їхньої задоволеності. В руслі якісної дослідницької стратегії розроблено та апробовано трикомпонентний підхід до оцінювання якості соціального обслуговування в інтернатних установах, що передбачає оцінку загального рівня задоволеності / забезпечення якості обслуговування; оцінку окремих показників забезпечення якості з наданням їм статусів за отриманими відсотковими еквівалентами; оцінку за спеціально розробленою системою критеріїв якості та їх структурних показників за баловою шкалою (визначення категорії якості). Оцінюючи загалом рівень задоволеності якістю обслуговування в установі більшість підопічних (52,7 %) зазначили, що є цілком задоволеними; 37,6 % - скоріше задоволеними. Опрацьовані в ході аналізу показники забезпечення якості обслуговування (відповідність потребам підопічного, врахування побажань підопічного, своєчасність надання послуг, регулярність послуг, достатність послуг) мають статус "задовільно". Шляхом конкретизування процесу обслуговування через систему критеріїв та показників отримано уточнені оцінки якості обслуговування, розподілені в категоріях "добре" та "відмінно". Лише три показники з 65 опинились у категорії "задовільно". Отже, за наявності низки недоліків та об'єктивних проблем, переважна більшість підопічних добре оцінює якість обслуговування в установі. Можна констатувати, що якщо більшість задоволена наданим обслуговуванням, то вдалося досягти мети обслуговування на даному етапі.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)