Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Інтернет-технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Павленко, Юлія
.
E-COMMERCE EXPORT - нові можливості для українських підприємців виходу на глобальні ринки [Текст] / Ю. Павленко> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 4
. - С. 38-43 : рис., табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики:
Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
митний контроль
--
брокери
--
торговельні майданчики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Зюзиков, Андрей
.
Прямые эфиры - тренд маркетинга на FACEBOOK [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Українi. - 2016. -
№ 4
. - С. 33-38
Рубрики:
Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
торгові марки
--
менеджер
--
реклама
--
телеканали
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Євсейцева, О. С.
Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова> // Економіка та держава. - 2019. -
№ 3
. - С. 107-113 : граф. - Бібліогр. с. 113 (14 назв)
Рубрики:
Маркетинг--Інтернет-технології
Кл.слова (ненормовані):
ТАРГЕТИНГ
Анотація:
На сьогодні Інтернет-маркетинг відіграє все більшу роль у діяльності підприємств. Змінюється поведінка споживачів під впливом Інтернет-технологій, та їх ставлення до традиційних рекламних засобів, що потребує переосмислення маркетингової комунікаційної політики підприємств. Становлення інформаційного суспільства обумовлює необхідність більш глибокого дослідження нових форм та підходів до комунікаційної та комерційної діяльності в мережі Інтернет. У статті досліджено таргетинг як один з найперспективніших і найбільш дієвих інструментів інтернет-реклами, його взаємозв'язок із тенденціями на ринку електронної комерції України в порівнянні з ситуацією у світі. Розкрито сутність таргетингу в соціальних мережах, його переваги та недоліки. Досліджено різницю між контекстною та таргетованою рекламою. Розроблено практичні рекомендації застосування таргетованої реклами в мережі-інтернет для її ефективного використання.
Перейти:
О.С. Євсейцева ті ін.
Дод.точки доступу:
Меркулова, Д.Д.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Юрчак, Александр
.
Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013 [Текст] / А. Юрчак> // Маркетинг в Українi. - 2012. -
№ 6
. - С. 19-22.
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг--Тактика та технологія
Цифровий маркетинг
Маркетинг--Інтернет-технології
Анотація:
У статті розглянуто головні категорії, які традиційно висвітлюють B2B-insight / B2B-Ray та проводиться порівняння західних трендів.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)