Пошуковий запит: (<.>S=Методи навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Ієвлева В. За здоровий спосіб життя/В. Ієвлева // Шкільний світ, 2009. т.№ 6.-С.14-15
|
>2.
| Куприянов Б. Шесть граней ролевой игры/Б. Куприянов // Народное образование, 2009. т.№ 1.-С.254-260
|
>3.
| Лутченко Н.Г. Як зацікавити учня навчанням /Н. Г. Лутченко // Трибуна, 2009. т.№ 1/2.-С.42-43
|
>4.
| Амелькіна М. Використання електронних конспектів на уроках історії/М. Амелькіна, О. Амелькін // Історія України (Шкільний світ). -Київ:Бондаренко Т.П., 2010,N N 19.-С.10-12.
|
>5.
| Кирнос В. Забезпечення ефективності навчально-виховного процесу /В. Кирнос // Директор школи, ліцею, гімназії, 2010. т.№5 .-С.69-78
|
>6.
| Кельнер С. С. Мислення, увага, пам'ять, сприйняття. інтегруємо елементи психологічних понять у навчальні дисциплини/С. С. Кельнер // Педагогічна майстерня, 2015. т.№ 8.-С.43-47
|
>7.
| Буторина "Фейрі-тейл" педагогіка, або мистецтво маленьких кроків. Казкопедагогіка/Ірина Буторина // Українська мова та література (Шкільний світ), 2018. т.№ 3/4 (лют.).-С.11-39
|
>8.
| Конончук Використання постерів-мотиваторів на уроках літератури/Надія Конончук // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.4-5
|
>9.
| Мельник М. О. Квест із зарубіжної літератури. 8-й клас/М. О. Мельник // Зарубіжна література в школі, 2019. т.№ 13/14.-С.51-52
|
>10.
| Підгайна Емоційна компетентність і урок літератури/Марина Підгайна // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.14-17
|
|
|