Пошуковий запит: (<.>S=Навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Коростіль М. Інтерес до навчання/М. Коростіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 11/12.-С.52-53
|
>2.
| Жигорева М.В. Социально значимые показатели интеграции детей со сложными нарушениями развития /М. В. Жигорева // Социально-гуманитарные знания. -Москва:Министерство образования и науки РФ , 2009,N N 3.-С.139-144
|
>3.
| Зайцева Л.І. Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі/Л. І. Зайцева // Педагогiка i психологiя. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 1.-С.27-37.
|
>4.
| Берко І. Шлях до реалізації творчої особливості /І. Берко // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.37-39.
|
>5.
| Голікова Л. Розвиток критичного мислення на уроках фізики /Л. Голікова // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.33-36.
|
>6.
| Заєць В. Міжпредметні лінгвістичні лабороторії як форма інтегрування учнівських знань/В. Заєць // Дивослово (Українська мова й лiтература в навчальних закладах). -Київ:Дивослово, 2009,N N 7/8.-С.41-42.
|
>7.
| Засєкіна Т. Технологія навчання фізики у класах фізико-математичного профілю /Т. Засєкіна // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.49-51.
|
>8.
| Новоселецька Т. Технологія співробітництва індивідуальностей під час вивчення математики в умовах ліцею/Т. Новоселецька // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.46-48.
|
>9.
| Панасюк З. Дослідницька робота-стимул науково-пізнавальної діяльності учня /З. Панасюк // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2009,N N 4.-С.26-32.
|
>10.
| Рібуун Ю. Граматичні намистини для цікавої дитини. Дидактичні ігри для дітей 4-7 років/Ю. Рібуун // Палітра педагога. -Киев:Преса України, 2009,N N 4.-С.15-18.
|
|
|