Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педтехнології -- Інтерактивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.

Морозова А.В. Я обираю здоровий спосіб життя (інтерактивні вправи)/А. В. Морозова // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 3
2.

Гаркава Н. Інтерактивне навчання. Практичні поради/Н. Гаркава // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012. т.№ 9.-С.25-26
3.

Барабаш І. Інтерактивні уроки на основі ІКТ/І. Барабаш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 4.-С.64-67
4.

Коваленко В. Мотивація - елемент інтерактивного навчання/В. Коваленко // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 9.-С.52-53
5.

Павлиш О. Оцінювання навчальних досягнень учнів/О. Павлиш // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 12.-С.66
6.

Косяк Н. Інтерактивне навчання як інноваційне педагогічне явище/Н. Косяк // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2013. т.№ 7/8.-С.34-40
7.

Ткач Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти/Д. Ткач // Вища школа. -К.:Знання, 2015. т.№4/5.-С.13-19
8.

Гарна Віртуальний зошит як засіб дистанційного навчання учнів зарубіжної літератури/Світлана Гарна // Всесвітня література в школах України, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.18-26
9.

Кадлубович Т. І. Креативні підходи до викладання соціогуманітарних дисциплін при навчанні представників покоління "Z"/Т. І. Кадлубович // Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2020. т.№ 2 (20).-С.56-68
10.

Науменко Н. В. Особливості методики викладання дисципліни "Патологічна фізіологія" іноземним студентам/Н. В. Науменко // Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2020. т.№ 4 (22).-С.18-29
 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)