Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Письменники німецькі, 18-19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
54
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-54
>
1.
Азьомова, Тетяна
.
Балада Йоганна Вольфганга Гете "Вільшаний король". Парадокси національного та загальнолюдського [Текст] / Тетяна Азьомова, Віктор Азьомов> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. -
№ 5
. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Вільшаний король"
Рубрики:
Світова література--Вивчення в школі
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Анотація:
Пропонуються матеріали до вивчення твору Й. В. Гете "Вільшаний король".
Дод.точки доступу:
Азьомов, Віктор; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Артемчук, І.
Афоризми у " Фаусті" Гете [Текст] / І. Артемчук> // Всесвіт. - 2000. -
N
: 9/10. - С. 144-154.
Рубрики:
Німецька література--Гете Йоганн Вольфганг фон (1749-1832 рр.)
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Фауст
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Байдалова, Юлія
.
Йоганн Вольфганг Гете. "Нічна пісня подорожнього" [Текст] : зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі / Юлія Байдалова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. -
№ 10
. - С. 77-78. - Зміст: "Нічна пісня подорожнього"
ББК
74.268.0
Рубрики:
Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Борківська, О.
Система уроків з вивчення трагедії Й. В.Гете "Фауст" [Текст] / О. Борківська> // Зарубіжна література в школі. - 2009. -
N 7/8
. - С. 44-48.
Рубрики:
Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Виноградова, Зоя
.
Творчість Вольфганга Гете [Текст] : цикл уроків. 9-й клас / З. Виноградова> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. -
№ 9
. - С. 23-34 : портр.
Рубрики:
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання
Анотація:
У пропонованому циклі уроків подано матеріали з вивчення життєвого і творчого шляху Йоганна Вольфганга Гете. Цикл складається з 3-х уроків, у кожному з яких аналізуються програмові твори "Травнева пісня", "Вільшаний король", "Прометей".
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Гёльдерлин, Ф.
Любовь к бессмертию [Текст] : новые переводы /вступ. и пер. с нем. В.Куприянова / Ф. Гёльдерлин> // Новый мир. - 2010. -
№ 12
. - С. 131-140
ББК
84
Рубрики:
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
поезія німецька
--
Гельдерлін Ф.
Дод.точки доступу:
Гельдерлін, Фрідріх (німецький поет ; 1770-1843) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Газюкіна, Інна
.
Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер" [Текст] / Інна Газюкіна> // Зарубіжна література в школах України. - 2020. -
№ 6
. - С. 24-30. - Зміст: "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Анотація:
Надаються методичні матеріали до вивчення повісті-казки Е.Гофмана " Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер".
Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст (німецький письменник ; 1776-1822) \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Гарматюк, Наталія
.
Фрідріх Шиллер. "Ода до радості". Просвітницька ідея об'єднання людства та пафос твору, що став гімном Євросоюзу. Урок зарубіжної літератури, 9 клас [Текст] / Наталія Гарматюк> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. -
№ 11
. - С. 33-35. - Зміст: "Ода до радості"
Рубрики:
Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Анотація:
Пропонується розробка уроку за твором Ф. Шиллера "Ода до радості".
Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2018. -
№ 9
. - С. 11-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики:
Уроки світової літератури--Розробки уроків
Письменники англійські, 16-17 ст.
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англійський поет і драматург ; 1564-1616) \про твір\; Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 7-8
. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники німецькі, 18-19 ст.
Письменники ірландські, 19-20 ст.
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
31-40
41-50
51-54
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)