Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Письменники німецькі, 18-19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.


    Азьомова, Тетяна.
    Балада Йоганна Вольфганга Гете "Вільшаний король". Парадокси національного та загальнолюдського [Текст] / Тетяна Азьомова, Віктор Азьомов // Всесвітня література в сучасній школі. - 2018. - № 5. - С. 31-38. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Вільшаний король"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонуються матеріали до вивчення твору Й. В. Гете "Вільшаний король".


Дод.точки доступу:
Азьомов, Віктор; Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Артемчук, І.
    Афоризми у " Фаусті" Гете [Текст] / І. Артемчук // Всесвіт. - 2000. - N: 9/10. - С. 144-154.
Рубрики: Німецька література--Гете Йоганн Вольфганг фон (1749-1832 рр.)
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Фауст


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Байдалова, Юлія.
    Йоганн Вольфганг Гете. "Нічна пісня подорожнього" [Текст] : зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі / Юлія Байдалова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 77-78. - Зміст: "Нічна пісня подорожнього"
ББК 74.268.0
Рубрики: Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Борківська, О.
    Система уроків з вивчення трагедії Й. В.Гете "Фауст" [Текст] / О. Борківська // Зарубіжна література в школі. - 2009. - N 7/8. - С. 44-48.
Рубрики: Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Виноградова, Зоя.
    Творчість Вольфганга Гете [Текст] : цикл уроків. 9-й клас / З. Виноградова // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2017. - № 9. - С. 23-34 : портр.
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
   Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання

Анотація: У пропонованому циклі уроків подано матеріали з вивчення життєвого і творчого шляху Йоганна Вольфганга Гете. Цикл складається з 3-х уроків, у кожному з яких аналізуються програмові твори "Травнева пісня", "Вільшаний король", "Прометей".


Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гёльдерлин, Ф.
    Любовь к бессмертию [Текст] : новые переводы /вступ. и пер. с нем. В.Куприянова / Ф. Гёльдерлин // Новый мир. - 2010. - № 12. - С. 131-140
ББК 84
Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
поезія німецька -- Гельдерлін Ф.


Дод.точки доступу:
Гельдерлін, Фрідріх (німецький поет ; 1770-1843) \про нього\
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Газюкіна, Інна.
    Протистояння ентузіастів і філістерів у повісті-казці "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер" [Текст] / Інна Газюкіна // Зарубіжна література в школах України. - 2020. - № 6. - С. 24-30. - Зміст: "Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Надаються методичні матеріали до вивчення повісті-казки Е.Гофмана " Малюк Цахес, на прізвисько Цинобер".


Дод.точки доступу:
Гофман, Ернст (німецький письменник ; 1776-1822) \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Гарматюк, Наталія.
    Фрідріх Шиллер. "Ода до радості". Просвітницька ідея об'єднання людства та пафос твору, що став гімном Євросоюзу. Урок зарубіжної літератури, 9 клас [Текст] / Наталія Гарматюк // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 11. - С. 33-35. - Зміст: "Ода до радості"
Рубрики: Уроки зарубіжної літератури--Розробки уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

Анотація: Пропонується розробка уроку за твором Ф. Шиллера "Ода до радості".


Дод.точки доступу:
Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 11-23 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2018. - № 9. - С. 11-55. - Зміст: Урок № 11. Тема: Ренесанс в Англії. Здобутки й представники (огляд) ; Урок № 12. Тема: Здобутки драматургії Вільяма Шекспіра. Філософські та моральні проблеми в трагедії "Гамлет" ; Урок № 13. Тема: Провідні мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет". Художній простір (данське королівство як символ) ; Урок № 14. Тема: Система образів трагедії "Гамлет". Багатогранність шекспірівських характерів ; Урок № 15. Тема: Гамлет – вічний образ світової літератури ; Урок № 16. Тема: Відкритість трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет" в часі, його рецепція та інтерпретації в наступні епохи ; Урок № 17. Тема: Контрольна робота з теми "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 19. Тема: Романтизм у Німеччині (огляд) ; Урок № 20. Тема: Ернст Теодор Амадей Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху. Протистояння Філістерів та ентузіастів як провідний конфлікт творчості Е.Т.А. Гофмана ; Урок № 21. Тема: Особливості сюжету й композиції повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер" ; Урок № 22. тема: Система образів твору "Крихітка Цахес" на прізвисько Цинобер", гротескний характер образів ; Урок № 23. Тема: Викривальний зміст твору Гофмана. Символіка повісті "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
Рубрики: Уроки світової літератури--Розробки уроків
   Письменники англійські, 16-17 ст.

   Письменники німецькі, 18-19 ст.



Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (англійський поет і драматург ; 1564-1616) \про твір\; Гофман, Ернст Теодор Амадей (німецький письменник-романтик, композитор, художник і юрист ; 1776-1822) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 1-15 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 7-8. - С. 44-77. - Зміст: Тема уроку № 1: Значення художньої літератури та культури для збереження миру й духовності: виклики сучасного світу ; Тема уроку № 2: Етичні й естетичні ціннісні орієнтири різних народів у творах зарубіжної літератури. Літературні премії світу. Роль української перекладацької школи для формування читача ; Тема уроку № 3: Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи ; Тема уроку № 4: Віхи життя та значення діяльності Йоганна Вольфганга Гете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст" ; Тема уроку № 5: Сюжетно-композиційні та жанрові особливості трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Аналіз "Присвяти", "Театрального прологу" та "Прологу на небі" ; Тема упроку № 6: Проблематика трагедії "Фауст" Й. В. Гете, художні особливості її втілення. Роль сцени перекладу Євангелія у творі ; Тема уроку № 7-8: Пошуки сенсу буття й призначення людини в трагедії "Фауст" Й. В. Гете. Тема: Опозиція Фауст-Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла ; Тема уроку № 9: Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Фауст і Маргарита ; Тема уроку № 10: Контрольна робота з тем "Вступ. Література, Людяність. Мораль" та "Золоті сторінки далеких епох" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Тема уроку № 11: Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика) ; Тема уроку №12: Своєрідність світобачення Джеймса Джойса. Від "потоку свідомості" до становлення письменника-новатора. Модерністське зображення любовних стосунків у психологічному есе "Джакомо Джойс" через інтертекстуальність та "потік свідомості" ; Тема уроку № 13: Новаторство зображення зіткнення психології та почуттів чоловіка й жінки у модерністській мініатюрі Джеймся Джойса "Джакомо Джойс" ; Тема уроку № 14: Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі "Перевтілення" ; Тема уроку № 15: Особливості композиції новели "Перевтілення". Характерні риси стилю Франца Кафки (поєднання реалістичних, фантастичних і міфологічних елементів у гротескному світі)
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники німецькі, 18-19 ст.

   Письменники ірландські, 19-20 ст.

   Письменники австрійські, 19-20 ст.



Дод.точки доступу:
Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\; Джойс, Джеймс (ірландський письменник і поет, представник модернізму ; 1882 - 1941) \про нього\; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)