Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Правознавство в школі -- Методика викладання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.7
Автор(и) : Подобєд М. Б.
Назва : Основні методи та моделі правового навчання
Місце публікування : Виховна робота в школі. - 2012. - № 3. - С. 31-32 (Шифр В527268/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 2 назви
ББК : 74.266.7
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правове навчання--методи правового навчання--правова освіта
Анотація: У статті узагальнено передовий досвід учених-правознавців, висвітлено класифікацію методів правового навчання.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.7
Автор(и) : Мазур, Євген
Назва : Право Європейського Союзу : програма факультативного курсу/курсу за вибором для класів з правовим профілем навчання, 10-11 класи
Місце публікування : Історія в рідній школі. - 2015. - №9. - С. 38-41 (Шифр І981598/2015/9)
ББК : 74.266.7
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський союз--правова система єс--єс
Анотація: Протягом останніх років, а саме, з 2004 р. триває реалізація питання євроінтеграції нашої держави. Адже система європейських цінностей досить відрізняється від українських. Питання розвитку права в Європейському Союзі є своєрідним, адже його історія починається після подій Другої світової війни. Тому вивчення даного курсу є актуальним не лише в аспекті міжнародного права, а й вітчизняного.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайчіна Ю., Бажан-Пушкіна Ю.
Назва : Правовий органайзер
Місце публікування : Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 7-8. - С. 60-61 (Шифр В302190/2015/7/8)
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правова свідомість--праовові знання
Анотація: В статті описано досвід навчального закладу з використання інноваційних підходів до формування правової свідомості учнів ПТНЗ.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ремех, Тетяна
Назва : Роль і місце цілепокладання в компетентнісно орієнтованому навчанні учнів правознавства
Місце публікування : Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 23-25 (Шифр І981598/2015/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цілепокладання--компетентнісно орієнтоване навчання--правознавство
Анотація: У статті аналізується проблема цілепокладання, визначається його роль і місце в навчанні учнів правознавства за компетентнісного підходу до навчання. Описується процес цілепокладання, обгрунтовуються вимоги до постановки цілей навчання, наводяться приклади формулювання цілей уроку з практичного курсу правознавства.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тедєєва, Світлана
Назва : Технологія логіко-смислового моделювання як ефективний засіб реалізації сучасних підходів до навчання правознавству
Місце публікування : Історія в рідній школі. - 2015. - № 10. - С. 7-12 (Шифр І981598/2015/10)
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правова культура--правова предметна компетентність--формування цілісної системи правових знань--інструментальне управління навчальним процесом--логіко-смислові моделі
Анотація: У статті розкрита актуальність малодослідженої в українській системі шкільної правової освіти технології логіко-смислововго моделювання (автор В. Е. Штейнберг). Обгрунтовано, що технологія шляхом інструменталізації навчальної діяльності дозволяє забезпечити ефективну реалізацію сучасних підходів до навчання і вирішувати задачі формування системних теоретичних і практичних правових знань у старшокласників.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майорський, В’ячеслав
Назва : Формування системи понять у процесі навчання правознавства учнів профільних класів
Місце публікування : Історія в рідній школі. - 2015. - № 7/8. - С. 25-27 (Шифр І060/2015/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): правові поняття--понятійний апарат--учні профільних класів--правознавство
Анотація: Обгрунтовується важливість формування понятійного апарату учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму в процесі навчання правознавства. Акцентується увага на умовах ефективної діяльності учнів із засвоєння правових понять. Положення статті ілюструються прикладами з розділу "Конституційне право України" навчальної програми "Правознавство (профільний рівень). 10-11 класи".
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жидкова, Наталія
Назва : Як громадяни беруть участь у житті демократичної держави
Місце публікування : Історія в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 33-36 (Шифр І981598/2015/12)
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демократія--політичні партії--громадські організації--місцеве самоврядування
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.266.7
Автор(и) : Жидкова Н.
Назва : Як навчити учнів формулювати правові поняття
Місце публікування : Історія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 34-38 (Шифр І981598/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.266.7
Предметні рубрики: Правознавство в школі-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні прийоми--правові вміння--вміння формулювати визначення поняття
Анотація: У статті подається методика поетапного формування вміння, спрямована на засвоєння учнями низки навчальних прийомів і вироблення власної орієнтовної системи дій. Подано модель розвитку вмінь із розподілом уроків відповідно до визначених прийомів та етапів їх формування.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)