Пошуковий запит: (<.>S=Профорієнтація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 К 31
Кащенко, О. В. Архітектор - професія комплексна [Текст] : [розмову з деканом архітектурного факультету Київського національного університету будівництва та архітектури /вела У.Лисак] / О. В. Кащенко> // Куди піти навчатись. - 2010. - N 1. - С. 11.
ББК 74 Рубрики: Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 А 93
Аудитор [Текст] : професія /інформацію зібрала У.Лисак> // Куди піти навчатись. - 2010. - N 3. - С. 49.
ББК 74 + 65 Рубрики: Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): ібв
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кім, М. Взаємозв'язок між ступенем економічного розвитку і професійною освітою в Україні [Текст] / М. Кім, І. Давидова> // Україна: аспекти праці. - 2014. - № 4. - С. 19-26. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
ББК 65.9(4КР)24 Рубрики: Професійна освіта Профорієнтація Анотація: Визначено взаємозв'язок між аграрною, індустріальною і постіндустріальною стадіями цивілізаційного розвитку і системою освіти. З цієї точки зору розглянуто стан професійної освіти в Україні, протиріччя між надмірно розвинутою мережею ВНЗ і обмеженістю робочих місць для фахівців, між вартістю робочої сили і заробітною платою. Запропоновані деякі можливі способи їх розв'язання.
Дод.точки доступу: Давидова, І. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дрозач, М. Впровадження системи підтвердження кваліфікації за результатами неформального професійного навчання в Україні: сучасні проблеми та механізми реалізації [Текст] / М. Дрозач, Н. Паршина, Н. Стульпінас> // Україна: аспекти праці. - 2016. - № 3/4. - С. 55-59. - Бiблiогр. в пiдрядк. прим.
Рубрики: Професійна освіта--Неформальне навчання Профорієнтація Анотація: Досліджено особливості процесу оцінювання та підтвердження результатів неформального професійного навчання в Україні, подані пропозиції щодо вирішення проблем у сфері кадрового та фінансового забезпечення цього процесу.
Дод.точки доступу: Паршина, Н.; Стульпінас, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чумирина, Е. "Все работы хороши, выбирай на вкус!." [Текст] : профессиональная ориентация / Е. Чумирина> // Библиотека. - 2009. - № 2. - С. 14-19
ББК 78 + 74 Рубрики: Профорієнтація Анотація: Из опыта работы ЦБС по профориентации юношества.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), НМВ (1) Вільні: ВДГН (1), НМВ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Допоможіть обрати професію [Текст]> // Оборонний вісник. - 2020. - № 10 (жовт.). - Темат. вкладка "Захист Вітчизни". - 2020. - № 10 (жовт.). - С. 8. : фот.
Рубрики: Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): профорієнтаційні тестування
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сухолейстер, Галина. Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи [Текст] / Г. Сухолейстер> // Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 75-104
Рубрики: Профорієнтація Профільне навчання Позанавчальна виховна робота Кл.слова (ненормовані): трудове виховання -- професійне самовизначення -- самореалізація особистості
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щипкова, И. Знакомим с профессиями [Текст] : из опыта работы / И. Щипкова> // Дошкольное воспитание. - 2009. - № 1. - С. 124-127
ББК 74 Рубрики: Профорієнтація Кл.слова (ненормовані): Педагогіка. Педагогічні науки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Манікюрних справ майстер [Текст] : професія> // Куди піти навчатись. - 2010. - № 6. - С. 30
ББК 74 + 3 Рубрики: Профорієнтація Манікюр
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Капустіна, Л. О. Моя майбутня професія (проект) / Л. О. Капустіна> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 16-18
Рубрики: Профорієнтація Профільне навчання--Вибір Кл.слова (ненормовані): професія -- спеціальність -- посада -- класифікація професій -- формула професії -- сучасний ринок праці -- типи професій Анотація: Проект розроблений з метою формувати уявлення про розподіл праці, ознайомити з найбільш поширеними професіями; навчити аналізу професії, діагностувати свої профінтереи і здібності, будувати плани професійної освіти і працевлаштування, формувати усвідомлення про профнаміри.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|