Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Суспільствознавча освіта -- Зміст, форми, методи<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
30
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-30
>
1.
Мороз, П.
Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Методика викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти
--
формування творчої особистості
--
особистісно орієнтоване навчання
Анотація:
Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
2.
Терно, С.
Полікультурна освіта: чи потрібна вона Україні? [Текст] : методичний матеріал / С. Терно> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 15-20. - бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурні стосунки
--
міжетнічні стосунки
--
етнічна структура населення України
Анотація:
В публікації йдеться про те, що в умовах глобалізації та етноренесансу (відродження етнічних культур), який її супроводжує, значного впливу набула ідеологія мультикультаризму як ідеї безконфліктного співіснування в спільному життєвому просторі різних за змістом культур.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
3.
Гупан, Н.
"Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України" [Текст] : (Актуальне інтерв'ю) / Н. Гупан> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 3-4.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Історія України--Методика викладання--Підручник
Кл.слова (ненормовані):
український підручник з історії
--
зміст вітчизняної історії
--
"національний підручник"
Анотація:
Представлено інтерв"ю Нестора Гупана з приводу сучасного погляду на підручник з історії України. Зокрема йдеться про те, що підручник не має бути книгою для читання, а навпаки, має бути книгою для роботи, тобто там має бути більше текстів джерел, ілюстрацій, різноманітного методичного матеріалу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
4.
Пометун, О.
Формування критичного мислення учнів на уроках з курсу за вибором "Права людини" [Текст] : методичний матеріал / О. Пометун> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 5-7.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Правознавство--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
критичний способ мислення
--
права і свободи людини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Гузенков, С.
Як можна вивчати національні трагедії [Текст] : методичний матеріал / С. Гузенков> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 20-22. - бібліогр.: 15 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Методика викладання історії в школі
Кл.слова (ненормовані):
трагічність української історії
--
голодомор
Анотація:
В статті йдеться про необхідність "олюднити" українську історію. Проводиться паралель між українським Голодомором та єврейським Голокостом.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
6.
Сотниченко, В.
Навчальна дія як базова складова технології навчання [] : методичний матеріал / В. Сотниченко> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 5
. - С. 10-12. - бібліограф.: 16 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання
--
"меритократія"
--
освіта
--
навчальна дія
Анотація:
В статті стверджується, що основною активною структурною складовою процесу навчання є навчальна дія. Вона є основним способом виконання навчальних завдань; предметом застосування особливих принципів та підходів; інструментом розробки теорії й практичних рекомендацій щодо оптимального вирішення питань формування результатів навчання історії та суспільствознавчих дисциплін на сучасному етапі розвитку цієї галузі знань.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
7.
Задорожна, Л.
Громадянська освіта у процесі навчання історії: до проблеми інтегрування [] : методичний матеріал / Л. Задорожна> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 5
. - С. 12-18. - бібліограф.: 14 назв.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Історична та суспільствознавча освіта
Кл.слова (ненормовані):
виховання громадянина
--
навчальний процес
--
життєві компетенції
Анотація:
В статті зазначається, що застосування у шкільній освіті сучасних інформаційних технологій дає змогу вчителям історії оптимізувати процес формування громадянина за допомогою історичної освіти, а школярам - відчути глибокий зв"язок минулого із сучасними потребами становлення громадянського суспільства в Україні й світі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
8.
Гирич, І.
Як переробити програму з історії України для 9 класу під кутом зору відмови від етноцентризму та залучення чинника мультикультурності й багатоетнічності [Текст] : методичний матеріал / І. Гирич> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 9
. - С. 23-27.
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
політичні нації
--
імперії
--
нетитульні нації
--
мультикультурність
--
полінаціональність
Анотація:
Автор статті запрошує до дискусії з приводу ситуації в Україні, що склалася навколо політико-культурної спільноти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
9.
Баханов, К.
Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 5
. - С. 3-6
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
дидактика
--
педагогічна система
--
традиційне навчання
Анотація:
В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)
Знайти схожі
>
10.
Всесвітня історія для
поглибленого вивчення. 9 клас> // Історія в школах України. - 2011. -
№ 9
. - С. 7-10
ББК
74.266.30
Рубрики:
Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Анотація:
Запропоновано тематичне планування з Всесвітньої історії для поглибленого вивчення, 9 клас.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-30
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)