Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Українська література -- Методика -- Нестандартний урок<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74.268.0
Автор(и)
: Ходань О.
Назва
: Нестандартний урок з української літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування
: Українська мова і література в школі. - 2013. - № 4. - С. 29-32 (Шифр -466899/2013/4)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74.268.0
Предметні рубрики:
Українська література-- Методика-- Нестандартний урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): нестандартний урок--урок - літературознавча композиція--кіноповість--кінознавець--біограф
Анотація:
У статті розглянуто проблему стрімкого падіння інтересу учнів до навчання. На цю тенденцію, що з'явилася в школі ще в середині 70-х років XX століття, педагогіка відреагувала нестандартними уроками, які являють собою механізм, орієнтований на якість інформації, а не на її кількість. Метою цього механізму є як гармонійний розвиток особистості, так і надання оптимальних умов для цього розвитку. Головне завдання нестандартних уроків - пробудження інтересу школярів до навчання. У статті обгрунтовано висновок, за яким нестандартний урок є найефективнішим засобом активізації пізнавальної діяльності учнів (на прикладі уроку української літератури в 11 класі).
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)