Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Викладання у внз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Туркевич О.
Назва : Розвиток методики викладання української мови як іноземної. Навчальні посібники. Сучасний етап
Місце публікування : Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 40-45 (Шифр У679846/2011/11/12)
Примітки : Бібліогр.: 32 назви.
ББК : 74.268.11
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у внз
Українська мова-- Підручники і навчальні посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична наука--українська мова як іноземна (умі)--он-лайн курс--аудіолінгвальні видання--друковані видання--профільні посібники--навчальний комплекс для іноземців
Анотація: У статті розглянуто становлення методики викладання української мови як іноземної на сучасному етапі. Охарактеризовано навчальні посібники різних типів, які з'явилися протягом новітнього періоду.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-9
Автор(и) : Яковенко Т.
Назва : Уподібнення та спрощення приголосних звуків : українська мова для студентів І курсу спеціальності "Початкова освіта" : початок
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 4. - С. 51-54. (Шифр У679846/2015/4)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Фонетика-- Методика
Українська мова-- Комп'ютерне і програмоване навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): узагальнення й систематизація знань--фонетичні явища рідної мови--проектна діяльність за програмою "intel@"--орфоепія--орфографія--асиміляція приголосних звуків--оглушення
Анотація: Мета поданого заняття - використовуючи новітні технології та засоби навчання, узагальнити, поглибити і систематизувати знання і уміння студентів-першокурсників про важливі фонетичні яаища української мови, формувати навички практичної роботи з навчальною літературою та інтернет-ресурсами.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Караман О.
Назва : Підготовка студентів до викладання синтаксису в профільній школі
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 24-27 (Шифр У679846/2015/5)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Синтаксис-- Методика
Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка студентів--односкладні речення--функційно-стилістичний підхід--методи навчання--вправи
Анотація: У статті окреслено особливості вивчення синтаксису в профільній школі, акцентовано увагу на опанування таких мовних одиниць синтаксичного рівня, як односкладні речення. Розкрито можливості використання різних методів навчання, зокрема бесіди, спостереження над мовою, слова вчителя, методу вправ; запропоновано зразки вправ, які сприяють формуванню комунікативних умінь і навичок учнів.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Решетілова О.
Назва : Вправи як ефективний метод засвоєння професійної лексики майбутніми документознавцями
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 92-95 (Шифр У679846/2015/7/8)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Лексикологія-- Термінологія-- Методика
Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне мовлення--термінологічна лексика--види робіт--етапи засвоєння лексичної одиниці--типологія вправ і завдань--приклади завдань
Анотація: У статті зосереджено увагу на проблемі пошуків ефективних шляхів засвоєння майбутніми документознавцями фахової термінології. Узагальнено досвід дослідження проблеми в сучасній педагогічній, психологічній й методичній літературі. Визначено особливості використання вправ як ефективного методу засвоєння майбутніми документознавцями професійної термінології. Наведено приклади завдань, виконання яких сприятиме ознайомленню студентів з професійною лексикою.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Греб М.
Назва : Психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 23-26 (Шифр У679846/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Методологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексична компетентність--вікові особливості студентів--види класифікацій пам'яті--увага--мислення--завдання для студентів--прийоми запам'ятовування--методика навчання лексикології
Анотація: У статті обґрунтовано психологічні чинники формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Зокрема, наголошено на тому, що розвиткові лексичної компетентності майбутніх учителів початкових класів сприяє врахування індивідуальних і вікових особливостей, інтересів, рівня пізнавальних можливостей, здібностей, студентів, розуміння суті психічних процесів, що лежать в основі мовленнєвої діяльності.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горошкіна О.
Назва : Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 30-32 (Шифр У679846/2015/9)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Викладання української як іноземної
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурний аспект--самобутність національної картини світу--фольклор--фразеологізми--слова-символи--робота з текстом
Анотація: У статті визначено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Особливу увагу приділено використанню фразеологізмів, слів-символів, текстів, які допомагають краще пізнати український характер, природу української душі.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рябовол Н.
Назва : Ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 49-51 (Шифр У679846/2015/10)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.48(4УКР)
Предметні рубрики: Українська мова-- Словотвір-- Методика
Українська мова-- Підготовка фахівців
Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форми навчання--лекція--проблемна лекція--практичне заняття--система вправ--узагальнювальні таблиці
Анотація: У статті визначено ефективні форми навчання морфеміки і деривації майбутніх учителів української мови, з'ясовано специфіку навчальної діяльності під час лекції і практичного заняття. Приділено особливу увагу тим видам вправ і завдань, які дають можливість досконало перевірити знання студентів з морфеміки й словотвору.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.48(4Укр)
Автор(и) : Скибун Н.
Назва : Лінгводидактичний аспект формування професійної компетентності фахівців туристичного профілю
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 52-55.
ББК : 74.48(4Укр)
Предметні рубрики: Українська мова-- Підготовка фахівців
Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Розвиток мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна освіта--мовленнєва компетентність--аналіз професійних мовленнєвих ситуацій--ситуативні вправи--моделювання навчальної мовленнєвої ситуації
Анотація: У статті розкрито лінгводидактичний аспект формування професійної мовленнєвої компетентності фахівців туристичного профілю. Аналіз і синтез наукових досліджень переконав автора, що вибір методів навчання залежить від матеріалу, пропонованого для вивчення, його зв'язку з попереднім і наступним матеріалом, співвідношення в матеріалі елементів теоретичного і практичного характеру, рівня загального розвитку та мовленнєвої підготовки студентів. Визначено найбільш продуктивні методи і прийоми формування професійної мовленнєвої підготовленості майбутніх фахівців.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хом'як І., Шабатіна Ю.
Назва : Інноваційні методи навчання української мови у вищій школі
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 11. - С. 14-17 (Шифр У679846/2015/11)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Українська мова-- Методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційні технології--інтерактивне навчання--правопис прізвищ та географічних назв--інтерактивні прийоми навчання--завдання для студентів
Анотація: У статті проаналізовано доцільність застосування інноваційних методів на заняттях із сучасної української літературної мови у вищих навчальних закладах. Висвітлено сутність інноваційних технологій викладання української мови; охарактеризовано інтерактивні методи, використання технічних засобів навчання. Проілюстровано інтерактивні прийоми навчання української мови.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овсієнко Л.
Назва : Проблема визначення сутності медіатексту в науковому полі лінгвістики й лінгводидактики
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 2. - С. 9-13 (Шифр У679846/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
Предметні рубрики: Мовознавство-- Лінгвістика тексту
Мовознавство-- Психолінгвістика
Українська мова-- Викладання у ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіатекст--текст--медіапродукт--медіакультура--змі--лінгвістичні дисципліни--комунікативність--комунікативна компетентність--лінгвісти--студенти-філологи
Анотація: У статті охарактеризовано сутність медіатексту в контексті лінгвістичних і лінгводидактичних досліджень. Доведено, що застосування медіатекстів в освітньому процесі є не лише вимогою часу, а й ефективним засобом навчання. Проаналізувавши досвід дослідження теми вітчизняними та зарубіжними лінгвістами, автор робить висновок, що практична доцільність медіатекстів полягає в проблемності та актуальності питань, які розглядаються в них, у різноманітному мовному матеріалі та потенціалі мотивування студентів-філологів критично оцінювати текст на різних мовних рівнях.
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)