Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Єлісеєва, С.
    Про сучасні підходи до організації навчання на уроках української мови й літератури. Частина перша: інтерактивний урок - особливий тип уроку [Текст] / Світлана Єлісеєва // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 11/12. - С. 92-98. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
форми організації системи навчання -- тип і структура уроку -- методика інтерактивного уроку -- інноваційне навчання -- висловлювання про освіту
Анотація: Серія статей, яку присвячено сучасним підходам до організації навчання на уроках української мови та літератури. У частині першій охарактеризовано становлення форм організації системи навчання, зокрема в Україні (з ХХ ст.). Визначено методику проведення інтерактивного уроку як особливого типу уроку, розкрито поняття інновації у навчанні, розглянуто шляхи та проблеми впровадження інноваційних технологій в систему освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Аношкіна, Г.
    Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності [Текст] / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 64-65
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи активного навчання -- проблемно-пошукові методи -- літературний аналіз художнього твору -- ідейно-художній аналіз
Анотація: У статті висвітлено особливості та принципи організації дослідницької діяльності на уроках словесності. Охарактеризовано основні методи та прийоми, мета яких - активізувати процес навчання, надати йому дослідницького характеру, передати учневі ініціативу в організації власної пізнавальної діяльності на уроці.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

3.


    Бабак, Валентина.
    Морально-етичне виховання на уроках української мови [Текст] : профільний рівень. 10-й клас / В. Бабак // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 38-88. - Бібліогр.: с. 40.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Моральне виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бевзо, Т.
    Комп`ютерні проекти, лото, тести [Текст] : урок з української мови у 10 класі / Т. Бевзо // Українська література в загальноосвітній школі. - 2009. - № 1. - С. 37-39
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Методи навчання

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бондаренко, Неллі
    Проектна діяльність учнів на уроках української мови [Текст] / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі. - 2017. - № 5. - С. 36-40.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
проекти з української мови -- інтерактивне навчання


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Борисенко, В.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- групи навчально-дослідницьких завдань -- абстрагування -- аналіз -- спостереження
Анотація: У статті зосереджено увагу на дослідницьких завданнях, що є підгрунтям для дослідницької діяльності на уроках та найбільш ефективним засобом організації проблемного навчання. Охарактеризовано основні типи й види завдань та наведено їх приклади, які можна використовувати на уроках української мови.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Борисенко, В.
    Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції [Текст] / Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
система вправ і завдань -- комунікативні технології -- професійне мовлення -- комунікативні ситуації
Анотація: У статті доведено актуальність комунікативного принципу навчання, який грунтується на практичному спрямуванні навчання мови, створенні комунікативних ситуацій, що викликали б бажання висловлюватися, заперечувати, дискутувати тощо. Приділено увагу використанню системи вправ і завдань комунікативного типу на заняттях з української мови професійного спрямування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Вайзброт, Леся.
    Практикоорієнтовані методи навчання української мови учнів 10 класу [Текст] / Леся Вайзброт // Українська мова і література в школах України : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2020. - № 5. - С. 27-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

   Лінгводидактика

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- мовна компетенція -- культура мовлення -- психологічні особливості


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Голуб, Оксана.
    Гештальт-підхід у сучасній педагогіці [Текст] : витоки і перспективи / О. Голуб // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 13/14 (лип.). - С. 39-43. - Бібліогр.: с. 43.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Груба, Т.
    Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи [Текст] / Таміла Груба // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 10-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Аналіз тексту

Кл.слова (ненормовані):
граматична компетентність -- профільна школа -- текст -- редагування тексту -- приклади вправ і завдань -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття "граматична компетентність учнів профільної школи". Обґрунтовано необхідність використання тексту на уроках української мови, охарактеризовано основні етапи засвоєних мовних одиниць на текстовій основі, доведено можливість застосування редагування тексту як засобу формування граматичної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)