Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Корицька, Г.
    Реалізація проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів засобами веб-квест технології [Текст] / Галина Корицька, Ірина Подлєсна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
веб-квест технологія -- проблемно-пошукова діяльність -- проблемна ситуація -- дослідницька діяльність -- ІК-технології -- онлайнові ресурси
Анотація: У статті розглянуто можливості використання веб-квест технології як моделі реалізації проблемно-пошукової, дослідницької діяльності учнів у процесі навчання української мови. Виокремлено етапи впровадження технології, визначено дидактичні функції онлайнових ресурсів.


Дод.точки доступу:
Подлєсна, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Груба, Т.
    Редагування тексту як засіб формування граматичної компетентності учнів профільної школи [Текст] / Таміла Груба // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 6. - С. 10-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська мова--Аналіз тексту

Кл.слова (ненормовані):
граматична компетентність -- профільна школа -- текст -- редагування тексту -- приклади вправ і завдань -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття "граматична компетентність учнів профільної школи". Обґрунтовано необхідність використання тексту на уроках української мови, охарактеризовано основні етапи засвоєних мовних одиниць на текстовій основі, доведено можливість застосування редагування тексту як засобу формування граматичної компетентності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мельничайко, Володимир.
    Наступність під час вивчення української мови (за професійним спрямуванням) між середньою і вищою ланками освіти [Текст] / В. Мельничайко, М. Криськів // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 9/10 (трав.). - С. 85-89. - Бібліогр.: с. 89.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання


Дод.точки доступу:
Криськів, Мирослава

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бабак, Валентина.
    Морально-етичне виховання на уроках української мови [Текст] : профільний рівень. 10-й клас / В. Бабак // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 38-88. - Бібліогр.: с. 40.
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Моральне виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Пастух, Мирослава.
    Ігрові форми роботи на уроках української мови та літератури [Текст] / М. Пастух // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2017. - № 11/12 (черв.). - С. 28-35. - Бібліогр.: с. 32.
Рубрики: Українська література--Методи навчання
   Українська мова--Методи навчання



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Остапченко, О.
    100 знайомих чужинців: запозичена лексика в українській мові через призму навчальної гри [Текст] / Олена Остапченко // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 5. - С. 30-36. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Українська мова--Лексикологія--Запозичена лексика
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
іншомовні слова -- збагачення словника носіїв мови -- гра "100 знайомих чужинців" -- конкурс поліглотів
Анотація: Акцентовано увагу на окремих аспектах формування лексичної, мовнокомунікативної компетенції учнів та студентів, а саме на збагаченні словникового запасу, введенні до його активної частини нових лексем. Запропоновано навчальний матеріал у вигляді гри, який можна використовувати для організації конкурсів знавців іншомовної лексики, різноманітних змагань, мовних вікторин тощо. Чинниками відбору слів для ігрових завдань слугували такі ознаки, як запозичення з різних мов-донорів (безпосередні й опосередковані), досить давній термін засвоєння слів українською мовою на фонетичному і граматичному рівнях.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

7.


    Аношкіна, Г.
    Проблемно-пошукова, дослідницька діяльність учнів на уроках словесності [Текст] / Галина Аношкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 64-65
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
   Українська література--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
методи активного навчання -- проблемно-пошукові методи -- літературний аналіз художнього твору -- ідейно-художній аналіз
Анотація: У статті висвітлено особливості та принципи організації дослідницької діяльності на уроках словесності. Охарактеризовано основні методи та прийоми, мета яких - активізувати процес навчання, надати йому дослідницького характеру, передати учневі ініціативу в організації власної пізнавальної діяльності на уроці.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

8.


    Строганова, Г.
    Застосування інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови [Текст] / Ганна Строганова, Ганна Козловська // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 6. - С. 23-26. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Комп'ютерне і програмоване навчання
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- комп'ютерні ткехнології -- інформаційно-комунікаційні технології -- web-квест -- Google-форми для тестів -- творчі здібності учнів
Анотація: У статтті узагальнено досвід дослідження актуальної проблеми запровадження інформаційно-комунікаційних технологій та web-квестів на уроках української мови для розвитку творчих здібностей учнів. Проаналізовано особливості упровадження у навчально-виховний процес новітніх технологій, що сприяють підвищенню його ефективності.


Дод.точки доступу:
Козловська, Г.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

9.


   
    До розділу "Морфологія" [Текст] : Скарбничка лінгвістичних мініатюр / Олена Горошкіна, Ольга Караман, Наталія Мордовцева, Людмила Попова // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 7/8. - С. 48
Рубрики: Українська мова--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- тексти -- іменник -- числівник
Анотація: Постійна рубрика містить добірку лінгвістичних мініатюр, тобто невеликих за обсягом текстів лінгвістичної спрямованості, що розкривають певні мовні поняття та явища. Використання цього різновиду науково-навчальних текстів є ефективним способом формування мовної компетентності учнів та сприяє підвищенню інтересу до вивчення мови.


Дод.точки доступу:
Горошкіна, Олена; Караман , Ольга; Мордовцева, Наталія; Попова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Кучерук, О.
    Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі україномовної освіти [Текст] / Оксана Кучерук // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 9-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти
   Українська мова--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
риторична особистість -- риторична компетентність -- підходи до навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)