Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Українська мова -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Петрук, О.
    Комунікативне спрямування у навчанні української мови у початкових класах шкіл з мовами викладання національних меншин [Текст] / Оксана Петрук // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 41-44. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.268.0
Рубрики: Українська мова--Викладання в школах національних меншин
   Українська мова--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетентність -- текст -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві уміння -- мовні одиниці -- комунікативні контакти -- соціальні ролі
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного в статті, зумовлюється необхідністю пошуку нових підходів до мовної освіти, які б забезпечували формування комунікативної компетентності учнів ЗНЗ з мовами навчання національних меншин України. У статті обґрунтовується оптимальність комплексної багатоцільової роботи з текстом як основою для реалізації комунікативного підходу до навчання української мови як державної.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Зимульдінова, А.
    Мова й мовлення молодших школярів. Наукові засади [Текст] / Алла Зимульдінова, Світлана Гірняк // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 10-14. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
види мовленнєвої діяльності -- молодші школярі
Анотація: У статті розглядаються наукові засади мови й мовлення, зосереджується увага на розкритті змісту нормативних документів про мову та мовлення, на працях провідних психологів, педагогів, мовознавців та методистів. Обґрунтовується взаємозв'язок різних видів мовленнєвої діяльності, що сприятиме якісному оволодінню мовних знань та мовленнєвих умінь молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Гірняк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Нечипоренко, К.
    Розвиток інтелектуально-творчих умінь учнів у навчально-виховному процесі початкової школи [Текст] / Катерина Нечипоренко // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 55-57. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.26
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Морфологія--Методика

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуально-творчі уміння молодших школярів -- фактори власної активної особистості -- іменник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття "інтелектуально-творчі уміння молодшого школяра"; визначено чинники, які впливають на розвиток зазначених умінь; охарактеризовано фактори активності особистості як провідні у розвитку інтелектуально-творчих умінь; наведено приклади завдань, які сприятимуть розвитку інтелектуально-творчих умінь на уроках української мови у 3 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мартиненко, В.
    Оновлення змісту літературного читання у контексті компетентнісного підходу [Текст] / Валентина Мартиненко // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 20-24. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
курс "Літературне навчання" -- зміст курсу -- робота з дитячою книжкою
Анотація: Здійснено аналіз навчальної програми "Літературне читання" з точки зору реалізації компетентнісного підходу. Під час розроблення змісту було змінено назву курсу з "Читання" на "Літературне читання".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Стрілець, С.
    Диференційований підхід на уроках української мови під час вивчення окремих орфограм у 2-3 класах [Текст] / Світлана Стрілець // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 9-11.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
диференційовані завдання -- правопис буквосполучень ьо, йо -- правопис слів з апострофом -- правопис префіксів -- правопис ненаголошених голосних [е], [и]
Анотація: В статті йдеться про використання перфокарт на уроках української мови, що сприяє, на думку автора, реалізації диференційованого підходу в навчанні; наведено конкретні приклади.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ткачова, Л.
    Інтелектуальна гра "Ерудит" [Текст] / Лідія Ткачова // Початкова школа. - 2012. - № 6. - С. 22-23.
ББК 74.26
Рубрики: Математика--Ігрові методи навчання
   Українська мова--Початкове навчання

   Природознавство--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
завдання з математики -- завдання з української мови -- завдання з природознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Чужа, Н.
    Застосування інтерактивних способів вивчення українських народних паремій у початковій школі [Текст] / Наталія Чужа // Початкова школа. - 2012. - № 8. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Фольклор--Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- молодший школяр -- паремія -- прислів'я -- приказка -- загадка
Анотація: У статті розглядається проблема застосування інтерактивних технологій у процесі вивчення українських народних загадок, прислів'їв та приказок у початковій школі; подається стислий опис форм, методів та прийомів роботи з українським паремійним матеріалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Палій, В.
    "Барвінок" - винахідливі комбінації відомих елементів [Текст] / Вікторія Палій // Початкова школа. - 2013. - № 9. - С. 54-57.
ББК 74.10
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Преса--Журнали

Кл.слова (ненормовані):
робота з журналом "Барвінок" -- початкова школа
Анотація: У статті йдеться про літературно-художній дитячий журнал "Барвінок" та необхідність його використання у початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Лобчук, О.
    Ознайомлення школярів зі стильовим забарвленням тексту [Текст] / Олена Лобчук // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
   Українська мова--Стилістика--Методика

Кл.слова (ненормовані):
стилі текстів -- художній стиль -- науковий стиль -- мовленнєва ситуація
Анотація: В статті описується методика формування у школярів уявлення про стилі текстів шляхом опори на мовленнєві поняття як систему орієнтирів у побудові власних висловлювань.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

10.


    Пономарьова, К.
    Засоби реалізації діяльнісної змістової лінії початкового курсу української мови [Текст] / Катерина Пономарьова // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 1-5. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Українська мова--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-організаційні уміння і навички -- навчально-інформаційні уміння і навички -- навчально-інтелектуальні і творчі уміння й навички
Дескриптори: контрольно-оцінні уміння і навички
Анотація: В статті охарактеризовано основні засоби формування умінь і навичок за чотирьма групами: навчально-організаційні, навчально-інформаційній, навчально-інтелекутальній і творчій, контрольно-оцінній.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)