Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Філософія освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.


   
    10 порад від людини, яка знала 16 мов [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 34-35
Рубрики: Філософія освіти
   Іноземна мова--Вивчення

Анотація: У своїй книжці "Як я вивчаю мови" Като Ломб сформулювала десять правил для вивчення мови.


Дод.точки доступу:
Ломб, Като (професійна перекладачка з Угорщини) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Медіаосвіта: зміни, що не чекають. Концепція впровадження медіаосвіти в україні (нова редакція) [Текст] // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 13. - С. 4-12
Рубрики: Медіаосвіта--Концепція--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
правова основа концепції -- медіаінформаційна грамотність -- медіакультура -- форми медіаосвіти -- основні принципи медіаосвіти


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Сташко, Жанна.
    Ідеальна школа: не контроль, а оцінювання [Текст] : критерії та індикатори оцінювання якості шкільної освіти / Жанна Сташко // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 58-75 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Загальноосвітні школи
   Якість освіти--Загальноосвітні навчальні заклади

   Інституційний аудит

   Філософія освіти

   Освітні реформи

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- інституційний аудит -- оцінювання якості освіти -- самооцінювання



Знайти схожі

4.


   
    Акмеологічні підходи в роботі з педагогами [Текст] : інноваційні технології в структурі внутрішньошкільної методичної роботу // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 10. - С. 28-71 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічний менеджмент
   Філософія освіти

   Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади

   Школознавство--Вчитель--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
освітні інноваційні технології -- педагогічний іміджмент -- педагогічні кадри -- освітнє моделювання



Знайти схожі

5.


    Кремень, В.
    Постулати філософсько-освітньої діяльності [Текст] / В. Кремень // Рідна школа. - 2013. - № 1-2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74 + 87
Рубрики: Філософія освіти
Анотація: У статті розглянуто важливі питання філософії освіти у теоретичному й праксеологічному аспектах. Зосереджено увагу на людиноцентричних вимірах філософії освіти, які розкривають нове розуміння освіти й освітньої діяльності на сучасномуетапі розвитку суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Горбатенко, О. С.
    Аксіологічний підхід у викладанні зарубіжної літератури. 10-й клас [Текст] / О. С. Горбатенко // Зарубіжна література в школі. - 2020. - № 21/22. - С. 12-17 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Зарубіжна література--Методичні рекомендації

   Духовна культура--Виховання

   Педагогічна аксіологія

   Ціннісні орієнтації--Навчальна діяльність--Учні

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
аксіологічний (ціннісний) підхід -- загальнолюдські духовні цінності -- духовний розвиток -- духовне життя дітей


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Терно, Сергій.
    Гра цінностей та емоцій в освіті: де ми є та куди варто рухатись? / С. Терно // Історія в рідній школі. - 2019. - № 7/8. - С. 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Вища освіта--Філософія освіти
   Філософія освіти

   Освіта--Філософія освіти

   Педагогіка--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- освіта -- драматичний трикутник Карпмана -- методика моделювання емоцій
Анотація: Розглянуто роль цінностей в житті суспільства та значення освіти для трансформації цінностей громадян. Розглядається місце України на мапі цінностей та перспективи розвитку українського суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дзвінчук, Д. І.
    Освітні тренди ХХІ століття [Текст] / Д. І. Дзвінчук // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 3 (21). - С. 7-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічні технології--Освітні технології
   Навчально-виховний процес--Інноваційні технології

   Педагогічні інновації

   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
освітні тренди -- безперервна освіта -- інтелектуалізація -- діджиталізація -- освітні новації
Анотація: Розглянуто сучасні тренди розвитку людського капіталу та їхній вплив на стан системи освіти.


Дод.точки доступу:
Озьмінська, І. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Романенко, Катерина.
    Маркетинг як складова філософсько-освітнього знання: методологічний аспект [Текст] / К. Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 51-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освітній маркетинг--Інновації--Освітні технології
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
управління в освіті -- методологія -- управлінська парадигма
Анотація: У статті досліджується специфіка освітнього маркетингу у контексті змісту філософсько-освітнього знання. Вказується на соціокультурну обумовленість та ефективність використання маркетингових методології та технологій для реформування вітчизняної освіти.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Братаніч, Борис.
    Просторовий вимір медіа-освіти [Текст] : наука - школі / Б. Братаніч // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 45-50. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Характерні риси медіа-освіти ; Медіа-культурна компетентність
Рубрики: Філософія освіти
   Медіа-освіта--Наукові дослідження

Кл.слова (ненормовані):
медіа-освітній простір -- медіа-культура -- медіа-комунікації
Анотація: Обгрунтовуються складові цілей медіа-освіти у практичному освітньому процесі, які визначаються її просторовими характеристиками. Медіа-освіта є не просто системою певних освітніх процесів, а й характеристикою медіа-освітнього простору, і саме у цій своїй якості вона найбільш повно характеризує освіту інформаційного суспільства і має стати об'єктом філософсько-освітнього дослідження.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)