Пошуковий запит: (<.>U=37.091.21<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петровський, Володимир. Інклюзія як формат життєдіяльності суспільства [Текст] / В. Петровський> // Дзеркало тижня. - 2017. - 9-15 груд. (№ 47). - С. 11
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Колупаєва, А. Інклюзивне навчання : партнерські стосунки з родинами [Текст] / А. Колупаєва, Н. Софій, Ю. Найда> // Директор школи (Шкільний світ). - 2011. - N 10. - С. 1, 20-25.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання
Дод.точки доступу: Софій, Н.; Найда, Ю. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бондар, В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен [Текст] / В. Бондар> // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта Анотація: У статті аналізується сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовуються проблеми і причини їх невідповідності проблемам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкриваються напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання [Текст] / А. М. Самбор> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.50 + 74.480.26 Рубрики: Підготовка кадрів--Вчителі--Трудове навчання Інклюзивна освіта Анотація: Розглянуто гострі питання інноваційних підходів до проведення практичних занять з трудового навчання у вищих навчальних закладах І і ІІ р.а.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Інтеграція чи інклюзія? [Текст] : зарубіжний досвід / підгот. Н. Кулик> // Освіта України. - 2017. - 11 груд. (№ 48). - С. 15
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта
Дод.точки доступу: Кулик, Наталія \підгот.\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Денисенко, Л. А. Відкрита самопідготовка у 8-му класі для учнів із затриманням психічного розвитку [Текст] / Л. А. Денисенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 12. - С. 13-16
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): каліграфічна хвилинка -- кінезеологічна вправа -- логопедична хвилинка -- евристична бесіда -- перегляд фільму
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі [Текст] : із досвіду роботи / О. М. Губар, К. В. Самолюк> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 12. - С. 22-29. - Далі буде
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): ігрові ситуації
Дод.точки доступу: Самолюк, К.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Габельчук, Юрій. Діяльність школи життєтворчості [Текст] / Юрій Габельчук> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 93-99 : фот.
Рубрики: Навчання--Виховання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність -- соціальна компетентність -- соціалізація школяра -- життєтворчі стосунки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Міністерство освіти і науки України. Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими потребами [Текст] : наказ № 977 / Міністерство освіти і науки України> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 10. - С. 2-3
Рубрики: Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Наказ прийнято на виконання частини 1 статті 64 Закону України "Про освіту", Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545, постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами" від 22 серпня 2018 р. № 615 та з метою підвищення ефективності діяльності інклюзивно-ресурсних центрів і впровадження єдиних підходів до комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Немировська, Н. Досвід, що потребує оприлюднення [Текст] / Н. Немировська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 6 (червень). - С. 2-4
Рубрики: Акції (заходи)--Вчителі Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Перший етап Великодньої всеукраїнської акції «Книги для вчителів шкіл Луганщини і Донеччини» на Харківщині, що тривала від початку Великого посту і до його завершення, долучив людей із різних куточків України. Нині акція продовжується на теренах українського Донбасу, охоплюючи дедалі більшу кількість освітян і офіцерів цивільно-військового співробітництва цих областей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|