Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Діти з порушенням слуху<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Бойко, Наталія
.
Формування комунікативних компетенцій учнів з
порушенням
слуху
через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко> //
Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. -
Число 14
. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
94(100=161.2)(082)
37(477+100=161.2)
008(477)
ББК
63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики:
Діти
з
порушенням
слуху
--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади
Мовленнєвий розвиток--
Діти
з
порушенням
слуху
Діти
з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна
Кл.слова (ненормовані):
діти
з
порушенням
слуху
--
розвиток слухового сприймання вимови
--
організація занять
Анотація:
У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу.
Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
>
2.
Перфільєва, Т. О.
Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами
слуху
[Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 10 (жовтень)
. - С. 2-7
Рубрики:
Діти
з
порушенням
слуху
--Уроки--Математика
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти
з
порушенням
слуху
--
Інклюзивна освіта
Анотація:
Математика - фундаментальна наука про кількісні співвідношення, структури, форми та перетворення. Математичні знання розвивають загальне мислення, логіку, увагу, пам’ять дитини, розширюють їхній кругозір. Автор розповідає про особливості навчання математиці дітей з вадами
слуху
.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Мавроді, М. Х.
Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. -
N 10 (жовтень)
. - С. 15-17
Рубрики:
Діти
з
порушенням
слуху
--Індивідуалні заняття
Логопедія--
Діти
з
порушенням
слуху
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
Діти
з
порушенням
слуху
--
Інклюзивна освіта
Анотація:
План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Коновалова, М. В.
Поради вчителеві, у класі якого навчається дитина з особливими освітніми потребами [Текст] / М. В. Коновалова, О. П. Семиволос> // Фізичне виховання в школах України. - 2019. -
№ 2
. - С. 12-16.
Рубрики:
Педагогіка--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти
з особливими потребами
--
поради
--
діти
з
порушенням
слуху
--
діти
з
порушенням
зору
--
діти
з
порушенням
мовлення
--
діти
із затриманням психічного розвитку
--
діти
із синдромом Дауна
--
гіперактивні
діти
--
діти
з труднощами у навчанні
Дод.точки доступу:
Семиволос, О. П.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)