Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Діти з розумовим вадами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


   
    Актуальні питання навчання та виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку [Текст] // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 2
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта -- Діти з розумовим вадами
Анотація: Пошук ефективних шляхів розвитку, виховання, навчання, дітей з порушенням розумового розвитку - вкрай складна та актуальна проблема сьогодення. Саме від того, наскільки ефективно налагоджена система професійної діяльності з розумово відсталими дітьми, залежить їх особистісний розвиток, майбутнє становлення, як повноправного громадянина своєї країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Святенко, О. В.
    Робота з деформованими реченнями. Урок розвитку зв’язного мовлення в 4 класі [Текст] / О. В. Святенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 7-10. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Уроки--Розвиток зв'язного мовлення
   Розвиток зв'язного мовлення--Діти з розумовим вадами

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з розумовим вадами -- Інклюзивна освіта
Анотація: Мета: розширити знання учнів про ознакизими, закріпити й удосконалити уміння учнів будувати речення, вчити розрізняти окремі словаі речення, відновлювати деформовані речення; розвивати увагу, спостережливість, естетичні почуття, мовленнєві здібності дітей, бажання бути зацікавленими слухачами; виховувати почуття любові до рідної природи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Святенко, О. В.
    В гостях і вдома. Урок читання в 4 класі [Текст] / О. В. Святенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 11-13
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Уроки--Читання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з розумовим вадами -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Мета: вчити дітей виразно читати вірш, розширити знання учнів про ознаки весни, про перелітних птахів; розвивати правильне, інтонаційне читання, виховувати любов та бережне ставлення до птахів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Єна, Я. М.
    Роль прикметників у мовленні. Урок української мови в 5-9 класах [Текст] / Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 14-19. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська мова
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з розумовим вадами -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект уроку. Мета: сформувати в учнів уявлення про прикметник як частину мови, його роль у мовленні; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, уміння використовувати прикметники в усному і писемному мовленні; підвищувати зацікавленістьу вивченні предмета, виховувати любов та пошанудо рідної землі, наполегливість, старанність, цілеспрямованість.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)