Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Діти з інтелектуальною недостатністю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Качарян, Т. С.
    Особливості організації корекційної роботи з дітьми з інтелектуальною недостатністю на уроках у спеціальній школі [Текст] / Т. С. Качарян // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7(липень)
Рубрики: Діти з інтелектуальною недостатністю--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Найсуттєвішою особливістю дидактичних методів навчання у спеціальній школі для дітей з інтелектуальною недостатністю є їх корекційно-розвивальна спрямованість. В організаціїнавчальноїдіяльності враховують рівень знань, динаміку втомлюваності, темп роботи,довільність психічнихпроцесів дитини, обсяг пам’яті, стійкість уваги. У корекційній роботі розрізняють спрямованість накорекцію та компенсацію дефектів, спільних для всіх дітей (загальна корекція) і спрямованість навиправлення дефектів, характерних окремим групам учнів (індивідуальна корекція). Головним завданням індивідуальної корекційно-розвивальної роботи є активізація вольових зусиль учнів, їхньої самостійності, підтримання інтересу до виконання навчальної роботи. Індивідуальний підхідє провідним принципом спеціальної дидактики. Реалізація індивідуального підходу через корекціюта компенсацію сприятиме соціалізації дитини до умов школи та інтеграції випускника в сучаснусистему суспільних взаємовідносин.


Знайти схожі

2.


    Скрипек, Р. П.
    Можливості застосування ігрових технологій у навчанні дітей із вадами розумового розвитку [Текст] / Р. П. Скрипек // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Педагогічні технології--Діти з розумовим вадами
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта
Анотація: Процес навчання дітей з вадами розумового розвитку - особливий та передбачає пошук і реалізація відповідних, цікавих даній категорії учнів, форм педагогічної взаємодії. Одна з таких форм — навчання з ігровими елементами (технологіями), що ґрунтується на використанні на всіх етапах уроку спеціально підібраних ігрових прийомів та вправ. Наведемо приклади їх практичного застосування на кожному етапі уроку.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Тимофєєва, О. К.
    Бінарний урок з фізики та математики для учнів 9 класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / О. К. Тимофєєва, О. Д. Куцеконь // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 7 (липень). - С. 24-27
Рубрики: Бінарні уроки--Фізика--Математика
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з легкою розумовою відсталістю -- Інклюзивна освіта -- Діти з інтелектуальною недостатністю
Анотація: План-конспект уроку. Мета: закріпити знання учнів щодо виконання всіх дій із десятковими дробами, розв’язування задач, ознайомити учнів з призначенням електролічильника, навчити проводити розрахунок вартості електроенергії, опанувати базові поняття, уміння користуватися термінологічним словником; розвивати обчислювальні навички та мову учнів; коригувати пам’ять, уміння аналізувати отриману інформацію, робити висновки; виховувати економне ставлення до використання електроенергії, свідоме ставлення до навчання.


Дод.точки доступу:
Куцеконь, О. Д.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


   
    Актуальні питання навчання та виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку [Текст] // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 2
Рубрики: Діти з розумовим вадами--Навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта -- Діти з розумовим вадами
Анотація: Пошук ефективних шляхів розвитку, виховання, навчання, дітей з порушенням розумового розвитку - вкрай складна та актуальна проблема сьогодення. Саме від того, наскільки ефективно налагоджена система професійної діяльності з розумово відсталими дітьми, залежить їх особистісний розвиток, майбутнє становлення, як повноправного громадянина своєї країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сахно, Т. М.
    Використання тестових завдань на уроках історії України [Текст] / Т. М. Сахно // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 9 (вересень). - С. 3-5
Рубрики: Діти з інтелектуальною недостатністю--Уроки--Історія
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з інтелектуальною недостатністю -- Інклюзивна освіта
Анотація: В Україні кожна дитина з інтелектуальними порушеннями має право на освіту з метою отримання таких знань, умінь і навичок, які допоможуть у подальшому житті успішно реалізувати свої громадянські права та набути соціального статусу, який відповідатиме вимогам суспільства до своїх громадян.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)