Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=Сервіс обслуговування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Вайц, Бартон А.
.
Сокращение разрывов в маркетинге [Текст] / Бартон А. Вайц> // Менеджмент и менеджер. - 2010. -
№ 7-8
. - С. 60-67. - Немає в ОУНБ
ББК
65.42
Рубрики:
Обслуговування
споживачів
Торговельні компанії
Купівельний
сервіс
--Рівень
Кл.слова (ненормовані):
Сервіс
обслуговування
--
Правила
обслуговування
--
Гарантії для споживачів
Анотація:
У даній статті розглядаються можливості торгової компанії для підвищення рівня
сервіс
у
обслуговування
покупців.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)