Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=Сервіс обслуговування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Вайц, Бартон А..
    Сокращение разрывов в маркетинге [Текст] / Бартон А. Вайц // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 7-8. - С. 60-67. - Немає в ОУНБ
ББК 65.42
Рубрики: Обслуговування споживачів
   Торговельні компанії

   Купівельний сервіс--Рівень

Кл.слова (ненормовані):
Сервіс обслуговування -- Правила обслуговування -- Гарантії для споживачів
Анотація: У даній статті розглядаються можливості торгової компанії для підвищення рівня сервісу обслуговування покупців.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)