Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (14)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=Судження<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
13
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-13
>
1.
Вавженчук, Сергій
.
Оціночні
судження
та фактичні твердження як цивільно-правові категорії у сфері захисту честі, гідності та ділової репутації / С. Вавженчук, В. Довгопол> // Підприємництво, господарство і право. - 2011. -
№ 7
. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Судження
--Оціносні
судження
--Фактичні твердження--Ділова репутація
Кл.слова (ненормовані):
цивільне право
Дод.точки доступу:
Довгопол, Вадим
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Кебуладзе, Вахтанґ
.
Феноменологія допредикативного досвіду [Текст] / Вахтанґ Кебуладзе> // Філософська думка. - 2011. -
№ 5
. - С. 24-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
87.22
Рубрики:
Філософія пізнання--Феноменологія
Кл.слова (ненормовані):
Трансцендентальна феноменологія
--
феноменологічна методологія
--
предикативне
судження
--
Гуссерль Е.
Анотація:
Проблема співвідношення допредикативного досвіду і предикативного
судження
є однією з центральних проблем феноменологічної філософії. Автор статті досліджує допредикативний досвід спираючись на праці сучасного феноменолога Дитера Ломара та праці німецького філософа - "батька феноменології" - Едмунда Гуссерля.
Дод.точки доступу:
Гуссерль, Едмунд (німецький філософ, відомий як батько феноменології ; 1859-1938) \про нього\; Ломар, Дитер \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Баранова, Л.
Урок літератури за новими програмами / Л. Баранова, Т. Тунда, О. Страшко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 6
. - С. 56-61
ББК
83.3(4УКР) + 74.268.0
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна модель навчання
--
дискусії
--
письмові дебати
--
дебати
--
інтелектуальні ігри
--
дисперсний аналіз ситуацій
--
рольові ігри
--
імплікативні форми
судження
--
ігрові проекти
Анотація:
В статті представлено досвід роботи вчителів творчої лабораторії в підвищенні вмінь, необхідних для самовираження вчителів української літератури.
Дод.точки доступу:
Тунда, Т.; Страшко, О.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
4.
Вашуленко, О.
Емоційно-ціннісна складова у структурі читацької компетентності молодшого школяра [Текст] / Оксана Вашуленко> // Початкова школа. - 2013. -
№ 1
. - С. 13-17. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
74.20
Рубрики:
Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-ціннісний розвиток
--
ціннісна орієнтація
--
цінності
--
емоції
--
почуття
--
читацькі емоції
--
оцінні
судження
--
художній твір
Анотація:
У статті розглядається актуальна проблема - формування емоційно-ціннісної складової читацької компетентності молодшого школяра, зосереджено увагу на напрямах роботи щодо вирішення цієї проблеми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Мартьянова, Л.
Творчий підхід до оцінювання першокласників [Текст] / Людмила Мартьянова> // Початкова школа. - 2013. -
№ 1
. - С. 40-42
ББК
74.202.8
Рубрики:
Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
першокласники
--
оцінювання навчальної діяльності
--
оцінні
судження
--
рівні досягнень
Анотація:
Розкрито суть нового підходу до оцінювання навчальних досягнень першокласників. Визначено, що суттєвим чинником в оцінюванні досягнень є врахування індивідуальних особливостей дитини. Надано приклади словесного оцінювання відповідно до рівнів досягнень.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Бісікало, Лариса
.
Адаптація молодого психолога: заняття з елементами тренінгу [Текст] : психологу-початківцю / Л. Бісікало> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. -
№ 15/16
. - С. 68-77 : іл. - Зміст: Притча про прочан ; Інформаційне повідомчення "Полюби себе, як ближнього свого" ; Притча про олівець ; Притча про людину ;
Судження
; Притча про вчителів ; Психолог ; Програма самореалізації
УДК
37.015.3:159-051:316.61
Рубрики:
Педагогічна психологія--Психологи--Адаптація
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
--
програма самореалізації
--
самооцінка
--
вправа-енерджайзер
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Митник, О.
Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання [Текст] / Олександр Митник, Світлана Швець, Галина Буряк> // Початкова школа. - 2016. -
№ 12
. - С. 15-19. - Початок : Початкова школа. - 2016. - № 11.
Рубрики:
Українська мова--Літературне читання--Методика
Кл.слова (ненормовані):
поняття
--
судження
--
система завдань з літературного читання
--
художній образ
--
оповідання
--
літературні казки
Анотація:
Запропоновано систему завдань, які розроблено відповідно до розділів, тем підручників з літературного читання В. О. Науменко та О. Я. Савченко. Дані завдання вчитель може використати на уроках літературного читання у 2 класі, здійснюючи разом з учнями аналіз певного твору.
Дод.точки доступу:
Швець, Світлана; Буряк, Галина
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Федорченко, Юрій Володимирович
.
Проблема повноти таблиці категорій [Текст] / Ю.В. Федорченко> // Філософська думка. - 2007. -
№ 3
. - С. 11-23. - Бібліогр. у прим.
Рубрики:
Метафізика
Критична філософія
Кл.слова (ненормовані):
Предикаменти
--
Онтологія
--
Судження
--
Кант І.
Анотація:
Автор розглядає таблицю категорій як своєрідну конституцію людського знання. Він також спробував з'ясувати, що, власне, означає вимога повноти і що таке повнота.
Дод.точки доступу:
Кант, Іммануіл (філософ, родоначальник німецької класичної філософії ; 1724 -1804) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
9.
Ващенко, Лідія
.
Про результати вивчення стану критичного мислення ліцеїстів [Текст] / Лідія Ващенко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2017. -
№ 2
. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Шкільна освіта--Ліцеї--Критичне мислення учнів
Кл.слова (ненормовані):
Судження
--
Оцінювання
Анотація:
У статті представлено результати дослідження рівня оволодіння старшокласниками елементами критичного мислення. Нові завдання школи вимагають іншої, ніж у репродуктивному навчанні, організації мисленнєвої діяльності учнів, а саме розвитку критичного мислення. Це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності, сприяє розвитку творчої особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Савчин, Марія
.
Розвиток критичного мислення учнів у аспекті формування їхніх предметних компетентностей з хімії [Текст] / Марія Савчин> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. -
№ 2
. - С. 25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Методика викладання хімії--Компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність, критичне мислення, поняття, терміни, символи,
судження
, висновки
Анотація:
У статті розкриваються деякі методологічні підходи до формування критичного мислення під час вивчення хімії у період переходу до компетентнісної освіти. Дано методичні поради, що безпосередньо стосується вивчення основних понять, термінів, мови предмета, розуміння цих понять, вміння поставити запитання, висловити власні
судження
та робити висновки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-13
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)