Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=агресивна стратегія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Дяченко, О. Г.
Застосування механізму управління ризиком ліквідності як рівня запасу [Текст] / О. Г. Дяченко> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2012. -
№ 3
. - С. 137-143 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 142-143 . - ISSN 1814-1161
Рубрики:
Комерційні банки--Капітал
Кл.слова (ненормовані):
ризик ліквідності
--
ліквідність як рівень запасу
--
"апетит до ризику"
--
агресивна
стратегія
--
консервативна
стратегія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Яцишина, Лариса
.
Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Лариса Яцишина, Юлія Ющук> // Маркетинг в Українi. - 2018. -
№ 2
. - С. 55-62 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 62
Рубрики:
Ринок пива--Маркетингові стратегії--Мале підприємство--Україна
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове рішення
--
власний капітал
--
агресивна
стратегія
--
організаційна культура
Анотація:
У статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.
Дод.точки доступу:
Ющук, Юлія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)