Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=аналіз художнього твору<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Малыгына, Л.
    Це байдуже, хто ти,чи Діва,чи сирена [Текст] / Л. Малыгына // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2010. - N 9. - С. 17-20.
Кл.слова (ненормовані):
АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ -- ВДСГН -- ПОЕЗІЯ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Малыгина, Л.
    Удивительная алегория жизни как путешествия влитературе XX в [Текст] / Л. Малыгина // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2010. - N 9. - С. 7-16
Кл.слова (ненормовані):
Літературні твори -- ВДСГН -- АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
83
М 19


    Малигіна, Л.
    Це байдуже, хто ти,чи Діва, чи Сирена [Текст] / Л. Малигіна // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2010. - N 9. - С. 17-20
ББК 83

Кл.слова (ненормовані):
ЛІТЕРАТУРНА КРИТИКА -- ВДСГН -- АНАЛІЗ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Штирляєва, Т. В.
    Друга світова війна у дзеркалі літератури : урок-семінар [Текст] / Т. В. Штирляєва // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2011. - № 3. - С. 15-17.
Рубрики: Зарубіжна література--Урок
Кл.слова (ненормовані):
урок зарубіжної літератури -- аналіз художнього твору -- патріотичне виховання -- історична пам'ять
Анотація: Урок зарубіжної літератури за антивоєнною тематикою. На прикладі творів А. Камю, Г. Белля, К. Симонова, О. Твардовського, А. Малишка, П. Тичини виховується негативне ставлення до війни та почуття поваги до старшого покоління.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Хроменко, І.
    Ідейно-художній аналіз твору та його інтерпретація. Заняття № 10 [Текст] : дистанційний навчальний тренінг: "Сучасні підходи до організації уроку світової літератури" / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2012. - № 7/8. - С. 59-64. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 83.3
Рубрики: Зарубіжна література--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- навчальний тренінг -- інтерпретація твору
Анотація: Розглянуто особливості процесу аналізу та інтерпретації художнього твору на прикладі ключових моментів роботи з текстом оповідання А. Чехова "Дама з собачкою". Також пропонується конспект уроку з вивчення оповідання Джека Лондона "Любов до життя".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Хроменко, І.
    Система уроків з вивчення повісті Миколи Гоголя "Шинель" : [3 уроки] [Текст] / Ірина Хроменко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2013. - № 1. - С. 13-16.
ББК 74.268.3
Рубрики: Російська література--Гоголь Микола Васильович (1809-1852 рр.)
   Зарубіжна література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
аналіз художнього твору -- трагічна доля Башмачкіна -- людська гідність
Анотація: Надано конспект трьох уроків, які ставлять за мету наступне: розкрити ідейно-тематичне спрямування повісті М. Гоголя; розвивати в учнів навички аналізу епічного твору та образу героя в розвитку; вчити учнів інтерпретувати художній твір; виховувати гуманне ставлення до людини, пошану до людей - майстрів своєї справи.


Дод.точки доступу:
Гоголь, Микола Васильович (український та російський письменник, класик російської літератури ; 1809-1852) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Омельченко, Лариса.
    Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми [Текст] / Лариса Омельченко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 7-8. - С. 38-45
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- компаративний аналіз -- аналіз художнього твору -- уроки світової літератури -- методика викладання світової літератури
Анотація: Автор статті знайомить з компаративним аналізом тексту на уроках зарубіжної літератури.


Знайти схожі

9.


    Байрамли, С.
    Проблема формування теоретико-літературних понять в учнів основної школи [Текст] : урок / Сабіна Байрамли // Українська мова і література в школах України. - 2017. - № 4. - С. 35-39. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури
   Українська література--Урок

Кл.слова (ненормовані):
літературна освіта -- теоретико-літературні поняття -- актуалізація опорних знань -- аналіз художнього твору -- літературна бесіда -- сюжет
Анотація: Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності , які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації. Отже оволодіваючи значним обсягом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою зміст прочитаного, учень зростає як вдумливий, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов'язані з аналізом твору й реалізується у власній художній творчості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Яценко, Таміла
    Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури) [Текст] / Таміла Яценко // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська література--Досвід
Кл.слова (ненормовані):
історія методики навчання української літератури -- аналіз художнього твору -- теорія шкільного підручникотворення -- учений-методист -- український літературознавець
Анотація: Розглянуто науковий доробок Олександри Михайлівни Бандури, авторитетного фахівця предметної методики.


Дод.точки доступу:
Бандура, Олександра Михайлівна (учений літературознавець, методист української літератури ; 1917-2010) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)