Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=аффіліація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Батаєва, Катерина
.
Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності [Текст] / Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. -
№ 3
. - С. 119-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Початкова освіта--Літературне читання--Підручники--Мотив-аналіз--Україна
Кл.слова (ненормовані):
мотив поведінки
--
досягнення
--
аффіліація
--
влада
--
контент-аналіз
--
уникання невдачі
--
самореалізація
--
мотив-аналіз
Анотація:
У статті подано методику і результати мотив-аналізу українських шкільних підручників з літературного читання, розроблену в контексті теорії Д. Макклеланда (1971–1998). Мотив-аналіз як різновид контент-анализу має на меті вивчення частоти відтворення в тексті різноманітних мотив-ситуацій. Як основні категорії мотив-аналізу навчальних текстів були використані мотиви поведінки, проаналізовані Д. Макклеландом (досягнення, аффіліації, позитивної та негативної влади, уникання невдачі), а також мотиви самореалізації та відмови від аффіліації. У результаті проведення мотив-аналізу українських підручників з літературного читання для 2-5-го класів було виявлено позитивну мотив-тенденцію (базовим мотивом, що найчастіше відтворюється в дискурсивному просторі навчальної літератури, виявився мотив аффіліації) і негативні мотив-тенденції (низький рівень репрезентованості мотивів досягальності та самореалізації у шкільних підручниках; відносно висока частота використання негативного мотиву влади (що виявляється в акціях насильства, авторитаризму) і мотиву уникання невдачі).
Дод.точки доступу:
Макаренко, Катерина; Полякова, Юлія; Маккеланд, Девід (американський психолог ; 1917-1998) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)