Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=гейміфікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
7
Показані документи
с 1 за 7
>
1.
Laskowski, Maciej
.
A short overview of pros and cons of gamification [Text] / М. Laskowski> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. -
№ 7
. - Р. 373-377 : табл. - Бібліогр.: 13 назв
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетинг в інформаційних технологіях--Програмне забезпечення--
Гейміфікація
--Ігрові методики в неігровому контексті
Анотація:
У статті показано, що разом зі збільшенням ролі різних соціальних медіа з'явився новий тренд в області розробки програмного забезпечення —
гейміфікація
, головною метою якої є підвищення активності користувачів при роботі з програмним забезпеченням. Зроблено спробу проаналізувати це явище, зокрема його позитивні і негативні сторони.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Zatwarnicka-Madura, B.
Gamification: current status, trends and development prospects [Text] / B. Zatwarnicka-Madura> // Актуальні проблеми економіки. - 2016. -
№ 6
. - P376-382 : рис. - Бібліогр.: 14 назв
Рубрики:
Інформаційні технології в економіці--
Гейміфікація
--Комп’ютерні ігри--Ігрові методики в неігровому контексті
Анотація:
У статті показано, що явище, відоме як
гейміфікація
, базується на впровадженні механізмів гри в різні галузі людського життя.
Гейміфікація
використовується в маркетинговій діяльності, управлінні людськими ресурсами (в процесі підбору, мотивації), освіті та інших сферах бізнесу. Визначено напрями та перспективи розвитку гейміфікації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Сташко, Жанна
.
Ніщо не завадить нам гратися! Як провести квест на уроці: методичні підходи [Текст] / Ж. Сташко> // Завуч (Шкільний світ). - 2017. -
№ 1
. - С. 22-27 : іл. - Бібліогр.: с. 27
Рубрики:
Педагогічні технології--Квест-метод
Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація
Анотація:
Ігри слугують для отримання нових навичок і корисного досвіду, який важко отримати в інших умовах. Школярі краще запам'ятовують інформацію завдяки навчальним іграм, а не на звичайних уроках, тому що отримують знання, коли вирішують свої завдання. Квести як різновид гри призначені для вирішення саме таких завдань - цікавих (є інтрига) і корисних (здобуваєш нові знання в незвичний спосіб). Геймифікація - це використання ігрових практик і механізмів у неігровому контексті для вирішення проблем.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Квахненко, Катерина
.
Гейміфікація
як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова> // Маркетинг в Українi. - 2017. -
№ 3
. - С. 32-38 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики:
Маркетинг--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
бізнес
--
ігрові стратегії
--
ігрові прийоми
--
ендорфіни
--
дофамін
--
методика
--
технології гейміфікації
--
споживачі
Анотація:
У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Представлені результати досліджень з експеримету проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.
Дод.точки доступу:
Златова, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Тарнопольський, О. Б.
Гейміфікація
в навчанні іноземних мов у вищій школі [Текст] / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко, М. Р. Кабанова> // Іноземні мови. - 2018. -
№ 3
. - С. 15-22 . - ISSN 1817-8510
Рубрики:
Іноземні мови--Навчання--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація
--
мовні ігри
--
інформаційні технології
Анотація:
У статті розглянуто основні шляхи впровадження гейміфікації в навчальний процес з іноземних мов у вищій школі. Проаналізовано гейміфікацію з погляду її використання в курсах мовної підготовки, обговорено різні види навчальної діяльності, які можна віднести до форм гейміфікації, вивчено можливі сфери їх використання як у немовному, так і в мовному закладі освіти. Форми гейміфікації поділено на ті, які можуть регулярно використовуватися в навчальному процесі, але не охоплюють його цілком, і ті, що перетворюють увесь або значну частину процесу навчання іноземної мови у безперервну ігрову дільність.
Дод.точки доступу:
Кожушко, С. П.; Кабанова, М. Р.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
>
6.
Бартельова, Алла
.
Використання сучасних освітніх технологій в підготовці фахівців у коледжах і технікумах [Текст] / Алла Бартельова, Олена Рудь> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи : матеріали I Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 28-29 берез. 2019 р.). - Вінниця : Рогальська І. О., 2019. -
Вип. 1 (6)
. - С. 28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
378.147
Рубрики:
Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання
--
синхронне навчання
--
адаптивне навчання
--
проектне навчання
--
гейміфікація
--
мобільне навчання
--
бріколаж
--
рольові ігри
Дод.точки доступу:
Рудь, Олена
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
7.
Сачок, Альона
.
Використання платформи "КАНООТ!" для дистанційного навчання [Текст] / Альона Сачок> //
Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. -
Вип. 3 (8)
. - С. 288-290. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
377.36.091.315.7(477)(082)
Рубрики:
Дистанційне навчання--Інформаційні технологіі
Інформаційно-освітні технології--Цифрове навчання
Педагогічні технології
Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології
--
гейміфікація
--
ігрові елементи в навчанні
--
онлайн-сервіси
--
освітні сайти
--
вніб 5
Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Космина, Олена; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)