Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=експериментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Омельчук, Сергій
Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 5
. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК
81.411.1
Рубрики:
Українська мова--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
експеримент
--
метод
експериментування
--
лінгвістичний експеримент
--
види лінгвістичного експерименту з морфології
Анотація:
У статті з'ясовано сутність та основні ознаки лінгвістичного експерименту, запропоновано основні його види, наведено зразки використання лінгвістичного експерименту в процесі навчання морфології української мови в 6-7 класах загальноосвітніх навчальних закладах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Орлова, Ольга
.
Усе може бути вчителем [Текст] : методичні рекомендації / Ольга Орлова, Тетяна Сімайкіна> // Методична скарбничка вихователя. - 2015. -
№ 5
. - С. 4-30. - Зміст: Вступ до теми ; Змістовне наповнення теми "Навчаюсь всюди і завжди" ; Тема "Навчаюсь всюди і завжди". Тематика інтегрованих занять ; Плани-конспекти занять ; Асоціативна карта "Я навчаюсь"
ББК
74.1
Рубрики:
Дошкільне навчання--Плани та програми
Кл.слова (ненормовані):
досвід
--
спілкування
--
досліджування та
експериментування
Анотація:
Способи навчання прийнятні й ефективні для дошкільниківв межах теми "Навчаюсь всюди і завжди".
Дод.точки доступу:
Сімайкіна, Тетяна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Галаник, Оксана
Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Оксана Галаник> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 1
. - С. 28-29
Рубрики:
Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість
--
експериментування
--
природознавче виховання
Анотація:
Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
>
4.
Мяус, Катерина
Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-
експериментування
для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Мяус, Антоніна Галілей > // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 4
. - С. 26-27
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення
--
дослідницька ліяльність
--
магніт
Анотація:
Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - зацікавлювати дітей експерементально-дослідницькою діяльністю з тем "Магніт", "Енергія"; закріплювати знання про властивості магніту, здатність окремих предметів електризуватися; спонукати дітей досліджувати, пізнавати нове та використовувати набуті знання в ігрових ситуаціях; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, бажання допомогти у складній ситуації.
Дод.точки доступу:
Галілей, Антоніна
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Бєлєнька, Ганна
Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2018. -
№ 4
. - С. 2-7
Рубрики:
Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом
Кл.слова (ненормовані):
етапи експериментально-дослідницької діяльності
--
алгоритм проведення досліду
--
експериментування
Анотація:
"Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)