Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=експериментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Омельчук, Сергій
    Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 5. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Морфологія
Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- метод експериментування -- лінгвістичний експеримент -- види лінгвістичного експерименту з морфології
Анотація: У статті з'ясовано сутність та основні ознаки лінгвістичного експерименту, запропоновано основні його види, наведено зразки використання лінгвістичного експерименту в процесі навчання морфології української мови в 6-7 класах загальноосвітніх навчальних закладах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Орлова, Ольга.
    Усе може бути вчителем [Текст] : методичні рекомендації / Ольга Орлова, Тетяна Сімайкіна // Методична скарбничка вихователя. - 2015. - № 5. - С. 4-30. - Зміст: Вступ до теми ; Змістовне наповнення теми "Навчаюсь всюди і завжди" ; Тема "Навчаюсь всюди і завжди". Тематика інтегрованих занять ; Плани-конспекти занять ; Асоціативна карта "Я навчаюсь"
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільне навчання--Плани та програми
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- спілкування -- досліджування та експериментування
Анотація: Способи навчання прийнятні й ефективні для дошкільниківв межах теми "Навчаюсь всюди і завжди".


Дод.точки доступу:
Сімайкіна, Тетяна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Галаник, Оксана
    Зимові дарунки для сніговика : заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Оксана Галаник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 28-29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- експериментування -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - поглиблювати й розширювати уявлення дітей про зміни в природі; закріплювати їхні знання про воду, її увластивості; залучати до елементарної експерементальної діяльності - виготовлення кольорових крижаних фігурок; вправляти у малюванні на оргсклі; розвивати зв'язне мовлення, мислення, пам'ять, товариськість та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Мяус, Катерина
    Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-експериментування для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Мяус, Антоніна Галілей // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 26-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дослідницька ліяльність -- магніт
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - зацікавлювати дітей експерементально-дослідницькою діяльністю з тем "Магніт", "Енергія"; закріплювати знання про властивості магніту, здатність окремих предметів електризуватися; спонукати дітей досліджувати, пізнавати нове та використовувати набуті знання в ігрових ситуаціях; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, бажання допомогти у складній ситуації.


Дод.точки доступу:
Галілей, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Бєлєнька, Ганна
    Експериментально-дослідницька діяльність у природі: уточнюємо поняття, актуалізуємо завдання [Текст] / Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 2-7
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Ознайомлення з навколишнім світом
Кл.слова (ненормовані):
етапи експериментально-дослідницької діяльності -- алгоритм проведення досліду -- експериментування
Анотація: "Від народження дитина прагне пізнати все, що її оточує. Спершу малюк обстежує світ органами чуття - роздивляється, обмацує, пробує "на зуб", згодом проводить цілеспрямовані експерименти, на кшалат, які речі тонуть у ванні тощо. Старшому дошкільнику вже по силах здійснювати складніші досліди: висувати гіпотези, перевіряти їх, аналізувати результати, робити висновки. Завдання дорослого - підтримувати пізнавальний інтерес дітей і створювати умови для розвитку їхніх дослідницьких умінь". Даний випуск "ДВ" присвячений цій темі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)