Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=електронний підручник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


   
    Конструювання і змістове наповнення електронних підручників [Текст] / Володимир Волинський, Олексій Красовський, Оксана Чорноус, Тетяна Якушина // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 52-54. - Бібліогр.: 4назв.
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- навчально-пізнавальна і операційно-діяльнісна інформація -- сценарій -- модуль-кадр
Анотація: У статті описано методику і технологію конструювання електронного підручника, основні підходи щодо його наповнення навчально-пізнавальною й операційно-діяльнісною інформацією.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кузнецова, І. В.
    Електронний підручник "Основи Інтернету" / І. В. Кузнецова // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 34-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інформатика--Технології і методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- інтернет -- презентація
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена загальною комп'ютеризацією суспільства. Разом з традиційними навчальними посібниками почали використовуватися, так звані, електронні підручники, зручні і для домашнього навчання, і для використання в освітніх установах. Електронні підручники істотно підвищують якість візуальної інформації, вона стає яскравішою, барвистою, а як відомо, чим цікавіше представлений матеріал, тим цікавіше його вивчати. Тому можливості електронних підручників не обмежуються тільки викладом і демонстрацією матеріалу, вони покликані зацікавити учня.


Все экземпляры списаны

Знайти схожі

3.


   
    Інформаційні технології як засіб мовленнєвого розвитку учнів у процесі навчання української мови в основній школі : з наукового доробку Л. В. Скуратівського [Текст] // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Українська мова--Інформаційні технології
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник
Анотація: У статті висвітлені проблемні питання інформаційних технологій, що найповніше реалізуються в електронному підручнику й посібнику, відкривають нові можливості для реальної індивідуалізації навчання мови і літератури у їх взаємозв'язку, реалізації особистісно зорієнтованого навчання і виховання, якісного піднесення ефективності уроку української мови і літератури, зокрема істотного вдосконалення мовленнєвої культури учнів основної школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Пендзей, Іван.
    Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина
   Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА
Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Княжицкий, А. И.
    Электронный учебник по литературе [Текст] / А. И. Княжицкий, Т. Ю. Пылаева // Русская словесность. - 2011. - № 6 . - ISSN 0868-9539
ББК 74.268.3
Рубрики: Російська література--Підручники та посібники--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- невербальний матеріал -- інтерактивні гуманітарні знання


Дод.точки доступу:
Пылаева, Т. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Рибалко, О. О.
    Участь студентів коледжу у проектній діяльності / О. О. Рибалко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 25-28. - Бібліогр.: 10 назв
ББК 74.261.6
Рубрики: Інформаційні технології
   Інформатика--Початкові класи

   Початкова освіта--Інформатика

   Інформатика--Методика навчання та викладання

Кл.слова (ненормовані):
урок-презентація -- електронний підручник -- проектна діяльність -- інтерактивні кросворди -- КОМП'ЮТЕРНІ ІГРИ
Анотація: Працюючи над проектом "Молодий школяр і комп’ютер", студенти глибше вивчили використання програмних засобів навчання учнів молодших класів.

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

7.


    Лавріщева, К. М.
    Інструментально-технологічний комплекс для розроблення й навчання прийомам виробництва програмних систем [Текст] / К. М. Лавріщева // Вісник Національної академії наук України. - 2012. - № 3. - С. 67-79 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 32.973
Рубрики: Комп'ютерна наука і технологія--Програмне забезпечення--Засоби розробки програмного забезпечення
Кл.слова (ненормовані):
програмні системи -- компоненти повторного використання -- генерувальне програмування -- фабрика програм -- технологія програмування -- скандальна технологія -- взаємодія середовищ -- інтерфейс -- лінія продуктів -- репозитарій -- дистанційне навчання -- електронний підручник
Анотація: Інструментально-технологічний комплекс (ІТК) призначений для розроблення й навчання технології виробництва програмних систем (ПС) із готових ресурсів і компонентів повторного використання (КПВ). У ньому реалізовані нові теоретичні засади технології програмування, які подано сукупністю теоретичних методів, засобів і інструментів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Півнєв, Валентин Володимирович.
    Створення і практичне використання електронного навчального контенту для здійснення профільного навчання і допрофільної підготовки / В. В. Півнєв // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 4. - С. 16-17
ББК 74.263.2
Рубрики: Інформатика--Електронні засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- електронний підручник -- навчальний контент -- електронний контент
Анотація: Наведено методичні рекомендації щодо створення електронного навчального контенту.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

9.


    Саєнко, Вікторія
    Кей-технології: використання в навчальному процесі [Текст] / Вікторія Саєнко // Завуч (Шкільний світ). - 2012. - № 24. - С. 12-14
ББК 74.204
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- електронний підручник -- Інтернет


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Федій, О.
    Створення електронних підручників / О. Федій // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 6. - С. 26-27. - Зміст: Практикум "Розробка структури електронного підручника"
ББК 74.48
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Навчально-методична література
   Вища освіта--Підручники та посібники

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- друкований підручник -- структура електронного підручника
Анотація: В статті розкрито особливості створення електронного підручника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)