Пошуковий запит: (<.>K=зміст навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Даминова, С. О. Сферы, темы и ситуации иноязычного общения как компоненты содержания обучения бакалавров и магистров в системе высшего образования [Текст] / С.О. Доминова> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 6. - С. 88-94. - Библиогр.: с. 94
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): магістри -- бакалаври -- зміст навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Ляшенко, О. Українська школа на шляху до якісної освіти [Текст] / Олександр Ляшенко> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2011. - № 4. - С. 60-63 : табл. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Освіта--Якість--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): якісна освіта -- стратегія навчання -- освітній стандарт -- зміст навчання Анотація: Автор аналізує участь українських школярів у міжнародних моніторінгах, результати проведення ЗНО, виокремлює проблеми, які постали перед сучасною освітою. Звертається увага на формальне засвоєння програмного матеріалу, а не на компетентнісний підхід до навчання, як це має місце у світовій освітній практиці передових країн.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Волинець, Л. Зміст навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції [Текст] / Людмила Волинець> // Початкова школа. - 2011. - № 9. - С. 52-55. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.04(3) + 74.268.51 Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа--Франція--Образотворче мистецтво--Зміст навчання--Методика викладання Франція--Освіта Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- пластичні мистецтва -- початкова школа -- історія пластичних мистецтв -- компетентності -- гуманістична культура Анотація: У статті розглянуто питання змісту навчання пластичних мистецтв у початковій школі Франції, особливості його структурування, зумовлені актуалізацією мистецько-культурного виміру змісту сучасної загальної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Сажко, Л. А. Навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / Л.А. Сажко ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2011. - № 4. - С. 3-7. - Бібліогр.: с. 7
. - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): цілі навчання -- зміст навчання -- принципи навчання Анотація: У статті розглядаються цілі та зміст навчання другої іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах. Аналізуються компоненти іншомовної комунікативної компетентності в ракурсі опанування другою іноземною мовою. Визначаються принципи навчання другої іноземної мови
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Федчишин, Надія. Гербартіанізм Т. Ціллера в контексті педагогіки вищої школи [Текст] / Н. Федчишин> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 6. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366ББК 74 Рубрики: Педтехнології--Авторські школи Кл.слова (ненормовані): гербартіанство -- педагогічні погляди -- зміст навчання -- релігійно-моральне виховання Анотація: Аналізуються педагогічні погляди одного із представників педагогічної течії гербартіанства Т. Ціллера, розкривається зміст основних ідей ученого: концентрація у навчанні, ідея внутрішньої свободи та релігійно-морального виховання, різнобічність навчання; а також цінність його педагогічної концепції.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Ариян, М. А. Социально развивающий подход к обучению иностранным языкам в средней школе [Текст] / М. А. Ариян> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 10. - С. 2-8. - Библиогр.: с. 8
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): наукова парадигма -- цілі навчання -- зміст навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Буркова, Людмила Содержание образования как фактор развития способностей субъекта учебной деятельности [Текст] / Людмила Буркова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 57-63. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Навчання--Зміст Кл.слова (ненормовані): зміст освіти -- зміст навчання -- здібності Анотація: В статье раскрывается понимание автором категории содержания образования, в часности содержания школьного образования и содержания обучения. Сделана попытка представить концептуальный подход к определению содержания образования и содержания обучения.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Барановська, Олена. Фундаменталізація змісту гуманітарних предметів у профільній школі в умовах гуманітаризації навчання [Текст] / Олена Барановська> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.20 Рубрики: Педагогіка--Профільна школа--Гуманітаризація навчання Кл.слова (ненормовані): фундаменталізація навчання -- гуманітаризація навчання -- зміст навчання Анотація: Статтю присвячено аналізу можливостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання у профільній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Редько, В. Дидактико-методичні підходи до конструювання змісту та організації навчання другої іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / В. Редько> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 4. - С. 14-18
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розумова діяльність -- вікові особливості -- зміст навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Міхно, Олександр. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 10. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1682-2366ББК 74.48 Рубрики: Вища освіта--ІТ-освіта Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- результати навчання -- кваліфікація -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|