Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=клієнт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.


    Головач, В. В.
    Шахрайство в ресторані та як з ним боротися ( продовження) . Шахрайство барменів [Текст] / В. В. Головач // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 1. - С. 32-34
Рубрики: Шахрайство--Ресторан
Кл.слова (ненормовані):
клієнт -- зайва готівка -- "ліва" -- продукція -- надлишки
Анотація: В даній статті розглянуті способи шахрайства барменів в ресторані . Показані самі розповсюджені приклади шахрайства барменів та співучасть з іншими працівниками ресторану.

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН (06.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Окунєва, Ольга.
    Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг
   Сегментація працівників

   Працівник--Ставлення до роботи

Кл.слова (ненормовані):
Внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Бегларашвілі, О. П.
    Деякі аспекти впровадження клієнт-орієнтованої стратегії на підприємстві [Текст] / О. П. Бегларашвілі // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 95-99 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 99
Рубрики: Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- клієнт-орієнтована стратегія -- персональні взаємовідносини з клієнтом

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Глотов, М.
    Якщо клієнт згоди не давав, або Особливості ведення баз персональних даних адвокатами [Текст] / М. Глотов // Юридичний вiсник України. - 2012. - 7-20 січ. (№ 1/2). - С. 21 . - ISSN 1992-9277
ББК 67.400
Рубрики: Персональні дані--Конституційне право--Україна


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Волкова, Ю.
    Факторинг: документальне оформлення та облік [Текст] / Юлія Волкова // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 106-108 : табл.
Рубрики: Господарські договори--Факторинг
Кл.слова (ненормовані):
борг -- відступлення права вимоги -- фактор -- клієнт

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Кочемировська, Олена.
    Підвищення "клієнт-орієнтованості" (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері [Текст] / О.О.Кочемировська // Стратегічні пріоритети. - 2012. - № 2. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.272
Рубрики: Соціальна політика--Соціальна допомога--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
соціальні послуги -- соціальний захист
Анотація: Досліджено питання підвищення ефективності соціальної політики України у спосіб забезпечення адресності надання соціальних послуг і допомоги.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Чорний, В. В.
    Клієнт-орієнтована система вантажних тарифів як важлива умова забезпечення конкурентоспроможності залізниць [Текст] / В. В. Чорний // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 78-82. - Бібліогр.: с. 81-82
Рубрики: Залізничні перевезення--Вантажні перевезення
Кл.слова (ненормовані):
цінова перевага -- тарифна схема -- базова ставка -- вагонна складова

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Трушина, И.
    РБА представляет: "Руководство ИФЛА -2010" [Текст] / Ирина Трушина // Библиополе. - 2012. - № 4. - С. 35-37
УДК
ББК 78.34л5(0)
Рубрики: Бібліотечні асоціації--ІФЛА
Кл.слова (ненормовані):
керівництво іфла -- клієнт -- публічна бібліотека -- вніб 1


Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

9.


    Морохова, Валентина.
    Дослідження відносин "виробник-клієнт" у сфері реалізації сільськогосподарської продукції / Валентина Морохова, Вікторія Шумська // Економіст. - 2012. - №9 . - С. 40-43
ББК 65.321
Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Реалізація--"Виробник-клієнт"--Дослідження
Анотація: Досліджено основні закономірності реалізації продукції рослинництва сільськогосподарським підприємством; проведено аналіз відносин виробника сільськогосподарської продукції з покупцями на основі оцінювання важливих кількісних показників їх взаємодії та визначення типу відносин, а також здійснено кількісне оцінювання структури клієнтів на основі використання розробленої методики.


Дод.точки доступу:
Шумська, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Оніщенко, Наталія.
    Особливості встановлення психологічного контакту "Психолог-Клієнт" [Текст] / Н. Оніщенко, Р. Ціцей // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 3. - С. 131-140. - Бібліогр. с. 138-139 (15 назв)
ББК 88
Рубрики: Соціальна психологія
Анотація: Розглянуто основні підходи, що існують у психологічній науці, які пов`язані з процесом встановлення психологічного контакту між суб`єктами взаємодії на прикладі та в умовах ліквдації наслідків надзвичайних ситуацій.


Дод.точки доступу:
Ціцей, Руслана
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)