Пошуковий запит: (<.>K=клієнт<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Головач, В. В. Шахрайство в ресторані та як з ним боротися ( продовження) . Шахрайство барменів [Текст] / В. В. Головач> // Економіка. Фінанси. Право. - 2011. - № 1. - С. 32-34
Рубрики: Шахрайство--Ресторан Кл.слова (ненормовані): клієнт -- зайва готівка -- "ліва" -- продукція -- надлишки Анотація: В даній статті розглянуті способи шахрайства барменів в ресторані . Показані самі розповсюджені приклади шахрайства барменів та співучасть з іншими працівниками ресторану.
Є примірники у відділах: ВДЕТПСГН (06.05.2011р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Окунєва, Ольга. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування) [Текст] / О. Окунєва> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Рубрики: Внутрішній маркетинг Сегментація працівників Працівник--Ставлення до роботи Кл.слова (ненормовані): Внутрішній клієнт Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бегларашвілі, О. П. Деякі аспекти впровадження клієнт-орієнтованої стратегії на підприємстві [Текст] / О. П. Бегларашвілі> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 7/8. - С. 95-99 (№8) : ілюстр. - Бібліогр.: с. 99
Рубрики: Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): управління підприємством -- клієнт-орієнтована стратегія -- персональні взаємовідносини з клієнтом
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Глотов, М. Якщо клієнт згоди не давав, або Особливості ведення баз персональних даних адвокатами [Текст] / М. Глотов> // Юридичний вiсник України. - 2012. - 7-20 січ. (№ 1/2). - С. 21
. - ISSN 1992-9277ББК 67.400 Рубрики: Персональні дані--Конституційне право--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Волкова, Ю. Факторинг: документальне оформлення та облік [Текст] / Юлія Волкова> // Бібліотека головбуха. - 2012. - № 6. - С. 106-108 : табл.
Рубрики: Господарські договори--Факторинг Кл.слова (ненормовані): борг -- відступлення права вимоги -- фактор -- клієнт
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кочемировська, Олена. Підвищення "клієнт-орієнтованості" (адресності) як завдання державної політики у соціальній сфері [Текст] / О.О.Кочемировська> // Стратегічні пріоритети. - 2012. - № 2. - С. 118-123. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 65.272 Рубрики: Соціальна політика--Соціальна допомога--Реформування--Україна Кл.слова (ненормовані): соціальні послуги -- соціальний захист Анотація: Досліджено питання підвищення ефективності соціальної політики України у спосіб забезпечення адресності надання соціальних послуг і допомоги.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чорний, В. В. Клієнт-орієнтована система вантажних тарифів як важлива умова забезпечення конкурентоспроможності залізниць [Текст] / В. В. Чорний> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 78-82. - Бібліогр.: с. 81-82
Рубрики: Залізничні перевезення--Вантажні перевезення Кл.слова (ненормовані): цінова перевага -- тарифна схема -- базова ставка -- вагонна складова
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трушина, И. РБА представляет: "Руководство ИФЛА -2010" [Текст] / Ирина Трушина> // Библиополе. - 2012. - № 4. - С. 35-37
ББК 78.34л5(0) Рубрики: Бібліотечні асоціації--ІФЛА Кл.слова (ненормовані): керівництво іфла -- клієнт -- публічна бібліотека -- вніб 1
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМВ (1) Вільні: НМВ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Морохова, Валентина. Дослідження відносин "виробник-клієнт" у сфері реалізації сільськогосподарської продукції / Валентина Морохова, Вікторія Шумська> // Економіст. - 2012. - №9 . - С. 40-43
ББК 65.321 Рубрики: Сільськогосподарська продукція--Реалізація--"Виробник-клієнт"--Дослідження Анотація: Досліджено основні закономірності реалізації продукції рослинництва сільськогосподарським підприємством; проведено аналіз відносин виробника сільськогосподарської продукції з покупцями на основі оцінювання важливих кількісних показників їх взаємодії та визначення типу відносин, а також здійснено кількісне оцінювання структури клієнтів на основі використання розробленої методики.
Дод.точки доступу: Шумська, Вікторія Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Оніщенко, Наталія. Особливості встановлення психологічного контакту "Психолог-Клієнт" [Текст] / Н. Оніщенко, Р. Ціцей> // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 3. - С. 131-140. - Бібліогр. с. 138-139 (15 назв)
ББК 88 Рубрики: Соціальна психологія Анотація: Розглянуто основні підходи, що існують у психологічній науці, які пов`язані з процесом встановлення психологічного контакту між суб`єктами взаємодії на прикладі та в умовах ліквдації наслідків надзвичайних ситуацій.
Дод.точки доступу: Ціцей, Руслана Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
|
|