Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=критерії відбору матеріалу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мельник, Павло.
    Рекламні тексти як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції старшокласників [Текст] / П. Мельник // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 13-23 : ілюстр. - Текст укр., фр. - Бібліогр.: с. 23
Рубрики: Французька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
рекламний текст -- соціокультурна компетенція -- критерії відбору матеріалу
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі рекламних текстів. Виділено критерії відбору дидактичного матеріалу. Визначено деякі характеристики рекламних текстів, що мають враховуватися при відборі матеріалу. Стаття містить практичні ілюстрації теоретичних положень

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)