Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=літературна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
27
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-27
>
1.
Таранік-Ткачук, К.
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 н. р. [Текст] : лист МОНмолодьспорт від 09.06.2011 р. №1/9-454 / Катерина Таранік-Такачук, Неоніла Шинкарук> // Українська мова та література (Шкільний світ). - 2011. -
№ 28 (липень)
. - С. 9-13
ББК
74.268.3Укр
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Інновації
Кл.слова (ненормовані):
рішення колегії
--
літературна
освіта
--
навчальні програми
Дод.точки доступу:
Шинкарук, Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Назаренко, Л.
Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) [Текст] / Людмила Назаренко> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 30-33
Рубрики:
Українська література--Олесь Олександр (1878-1944 рр.)
Кл.слова (ненормовані):
літературна
освіта
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
оцінювання
--
Інформаційні технології
Анотація:
Стаття присвячена проблемі оцінювання і взаємооцінювання роботи учня-читача в групі під час демонстрації проекту з української літератури, продуктів діяльності, виконаних старшокласниками за допомогою інформаційних технологій. Автором запропоновано приклад практичного застосування інформаційно-комунікаційних техологій за творчістю О. Олеся.
Дод.точки доступу:
Олесь, Олександр (український письменник, поет, драматург, представник символізму ; 1878-1944) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Лісовський, А.
Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи [Текст] / Антон Лісовський> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 3
. - С. 34-38. - Бібліогр.: 26 назв.
Рубрики:
Літературознавство--Специфіка літератури
Кл.слова (ненормовані):
література
--
метафора
--
естетичний розвиток
--
літературна
освіта
Анотація:
Література як мистецтво слова, мислення в образах є мисленням метафоричним, спрямованим на відкриття духовних сутностей у всьому, що оточує людину, у її вчинках, характері, у самій людській долі. У розвитку такого бачення суть літературної освіти й естетичного розвитку в цілому.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Таранік-Ткачук , К. В.
Розвиток мовно-літературної освіти залежить від кожного з нас [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук > // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 52.
Рубрики:
Українська мова--Проект Концепції--Консультація
Українська література--Проект Концепції--Консультація
Кл.слова (ненормовані):
літературна
освіта
--
мовна
освіта
Анотація:
Подано консультацію щодо обговорення проекту Державного стандарту в галузі "Мови і літератури".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Борімося за слово,
наше національне надбання! : інтерв'ю із головою робочої групи з розробки проекту освітньої галузі "Мови і літератури" Держаного стандарту базової та повної загальної середньої освіти доктором філологіних наук, проесором, заслуженим діячем науки і техніки України, завідувачем кафеди світової літератури Полтавського національного педагогічного університету Імені В.Г.Короленка Ольгою Миколаївною Ніколенко [Текст]> // Українська мова і література в школі. - 2011. -
№ 5
. - С. 49-51.
Рубрики:
Українська література--Проект галузі--Інтерв'ю
Українська мова--Проект галузі --Інтерв'ю
Кл.слова (ненормовані):
літературна
освіта
--
літературний компонент стандарту
Анотація:
Подано інтерв'ю з доктором філологічних наук, професором,завідувачем кафедри світової літератури Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка О. М. Ніколенко.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Неспіріна, Н.
Сучасні підходи до планування і класах розвивального навчання [Текст] / Наталія Неспіріна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2012. -
№ 5 (березень)
. - С. 42-46
ББК
74.202.4
Рубрики:
Навчання--Розвивальне--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
розвивальна
освіта
--
співробітництво
--
літературна
освіта
Анотація:
Про адаптивну програму зі світової літератури до системи розвивального навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Орлова, О.
Учитель і державна мовна політика / О. Орлова, О. Гвоздьова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. -
№ 9
. - С. 8-14
ББК
81
Рубрики:
Мовознавство--Мовна політика
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
літературна
освіта
--
вчитель української мови та літератури
--
мовна культура
--
культура мови
Анотація:
В статті розглянуто законодавчу базу про державну мовну політику, її основні напрями, з'ясовано роль навчального закладу в даній проблемі в цілому та ролі вчителя української мови та літератури зокрема.
Дод.точки доступу:
Гвоздьова, О.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Токмань, Г. Л.
Докторська школа вченої-методиста, професора Ніли Василівни Волошиної [Текст] / Г. Л. Токмань> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 2-7 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
Філологічна
освіта
--Педагогічні концепції--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Літературна
освіта
--
Наукова докторська школа
--
Методичні ідеї
Анотація:
Статтю присвячено науковій докторській школі професора Ніли Йосипівни Волошиної. Авторка проаналізувала концепції, створені вченими, консультантом яких була Н. Волошина. Увагу зосереджено на методичних ідеях, запропонованих дослідниками, визначено роль нових концепцій у розвитку літературної освіти в Україні.
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Дятленко, Т. І.
Принцип неперервності літературної освіти у методичній спадщині професора Н. Й. Волошиної [Текст] / Т. І. Дятленко> // Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. -
№ 5
. - С. 8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Педагоги українські--Персоналії, 20 ст.
Філологічна
освіта
--Педагогічні концепції--Україна
Кл.слова (ненормовані):
Неперервність освіти
--
Літературна
освіта
Анотація:
У статті розглядаються різні підходи до визначення поняття "неперервна
освіта
" вітчизняними й зарубіжними вченими. Простежується неперервність у літературній освіті. З цією метою аналізуються окремі роботи відомого вітчизняного методиста, доктора педагогічних наук, професора Н. Й. Волошиної.
Дод.точки доступу:
Волошина, Ніла Йосипівна (українська вчена-методист у галузі методики викладання літератури ; 1940-2010) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Нежива, Людмила
.
"Казка для дорослих": сюрреалізм у шкільній літературній освіті [Текст] / Людмила Нежива> // Дивослово. - 2016. -
№ 4
. - С. 50-55. - Бібліогр. 18 назв
Рубрики:
Сюрреалізм--Вивчення в школі
Кл.слова (ненормовані):
дивовижне
--
автоматичне письмо
--
колективне підсвідоме
--
метафоричність
--
методична модель
--
літературна
освіта
Анотація:
Апелюючи до естетичного досвіду сюрреалістів та їхніх маніфестів, а також літературознавчих і мистецтвознавчих досліджень, автор визначає конститутивні риси напряму для їх об'єктивізації у шкільній практиці аналізу художніх творів. Наріжною для естетики сюрреалізму є категорія дивовижного, що постає в результаті занурення в позасвідоме буття. Для створення методичної моделі вивчення сюрреалізму актуалізовано риси напряму: художнє вираження за допомогою техніки автоматичного письма, візійність, сповненість "дитинного здивування", занурення у світ архаїки, поява фантастичних образів сновійної реальності, складна метафоричність. Первинне вивчення сюрреалістичного стилю доцільне на прикладі творів Б.-І. Антонича, його поетичних маніфестів. Ілюструючи риси напряму, автор статті пропонує актуалізувати живопис художників-сюрреалістів, порівняти художній образ, злбражений у різних стилях, сформулювати визначення літературного напряму. Засвоївши естетичні орієнтири сприйняття сюрреалістичного мистецтва, старшокласники зможуть застосувати свої знання під час аналізу творів І. Драча, М. Вінграновського, В. Голобородька.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-27
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)