Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (388)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)Електронний каталог книг іноземними мовами (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1572
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: Н748486 (Журнал)
Новый маркетинг [Текст]
Зареєстровані надходження:
     2005 
Знайти схожі

2.
Шифр: С115787 (Журнал)
Социология:Теория, методы, маркетинг [Текст]
Зареєстровані надходження:
     2015  2003  2002  2001 
Знайти схожі

3.
Шифр: М559884 (Журнал)
Маркетинг и реклама [Текст] : український професійний журнал. - Харків : Студцентр, 1996 -
Зареєстровані надходження:
     2006 
Знайти схожі

4.
Шифр: С774614 (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текст]. - Київ : Соціологія:теорія,методи,маркетинг, 1997 - . - Виходить кожного кварталу. - ISSN 1563-3713
Зареєстровані надходження:
     2024  2021  2020  2019  2018  2017  2015  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2002 
Знайти схожі

5.
Шифр: М636468 (Журнал)
Маркетинг в Українi [Текст]/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ : КНЕУ ім. В.Гетьмана. - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Знайти схожі

6.


    Хамідова, А.
    Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [Текст] / А. Хамідова // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Хімічні підприємства
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Герасименко, В.
    Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 41-46
Рубрики: Туристична індустрія
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6


Дод.точки доступу:
Давиденко, І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Савельєв, В. В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв // Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Чухрай, Н.
    Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Чухрай // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Шумейко, В.
    Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко // Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)