Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетингові комунікації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Ярошевська, О. В.
    Аналіз комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Ярошевська О. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 3. - С. 190-1198 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 198 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- планування -- конкуренція -- частка ринку -- структура продажів

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кузнецов, Г. С.
    Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41 . - ISSN 1728-8878
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі [Текст] : прийняті на форумі громадських фахових асоціацій 30 вересня 2011 року, м. Київ // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 4. - С. 18-28 : ил.
ББК 65.471
Рубрики: Гендерна рівність
   Недискримінаційна реклама--Україна

   Рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
Рекламні продукти -- Маркетингові комунікації
Анотація: У статті розглянуто стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі, як механізм саморелюгування ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Семенов, Г. А.
    Стратегії маркетингових комунікацій у сфері мобільного зв`язку [Текст] / Г. А. Семенов, О. О. Буднік // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво : . - 2012. - № 2. - С. 159-163 : рис. - Бібліогр.: с. 163 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Мобільний Інтернет
Кл.слова (ненормовані):
мобільні оператори -- маркетингові комунікації -- широкосмуговий інтернет


Дод.точки доступу:
Буднік, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Башинська, І. О.
    Моделі формування інтегрованих маркетингових комунікацій інноваційно активних машинобудівних підприємств [Текст] / І. О. Башинська // Економічний часопис - ХХІ. - 2012. - № 11/12. - С. 52-54 : рис. - Бібліогр. в кінці ст . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Машинобудівні підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
машинобудування -- маркетингові комунікації -- інноваційні чинники

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Плахотнікова, Л. О.
    Стратегія маркетингових комунікацій в аграрно-промисловому комплексі України [Текст] / Л. О. Плахотнікова, М. М. Ігнатенко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2013. - № 4. - С. 141-143. - Бібліогр.: с. 143
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства
Кл.слова (ненормовані):
агропромислові комплекси -- маркетингові комунікації -- аграрний ринок


Дод.точки доступу:
Ігнатенко, М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Самонова, Т. Б.
    Розвиток організаційної культури як елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст] / Т. Б. Самонова // Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 5/6. - С. 64-66. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1728-6220
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культура -- маркетингові комунікації -- фактори формування організаційної культури -- норми -- цінності

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Ржеусский, А. В.
    Комплексные маркетинговые коммуникации в НТБ Национального университета "Львовская политехника" [Текст] / А. В. Ржеусский, Н. Э. Кунанец // Научные и технические библиотеки. - 2013. - № 7. - С. 33-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0130-9765
УДК
ББК 78.347.53+78.349.3
Рубрики: Бібліотечний маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- зв'язки з громадськістю -- корпоративна преса -- інформаційний вісник -- прес-служба


Дод.точки доступу:
Кунанец, Н. Э.; Науково-технічна бібліотека Національного університету "Львівська політехніка"

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Домникова, Лариса Степановна.
    Читать и сегодня модно [Текст] : [интервью с директором Бийской ЦБС Алтайского края Ларисой Степановной Домниковой] / Л. С. Домникова ; беседу вела Наталья Дмитриева // Библиополе. - 2013. - № 12. - С. 2-7 : фот.
ББК 78.347.23(2Рос)
Рубрики: Публічні бібліотеки--Росія--Алтайський край
Кл.слова (ненормовані):
бібліотечне обслуговування -- сайт ЦМБ -- маркетингові комунікації -- читальний зал -- фонд


Дод.точки доступу:
Дмитриева, Наталья \беседу вела.\

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

10.


    Павловска, Елена.
    О модели гибридного электронного книгоидзания [Текст] / Е. Павловска, М. Миланова // Библиосфера : научный журнал. - 2013. - № 4. - С. 16-19 : рис. . - ISSN 1815-3186
УДК
ББК 76.174.719с51
Рубрики: Книгознавство
Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- функціональні характеристики -- семантичний аналіз -- маркетингові комунікації
Анотація: Представлена модель гибридного книгоиздания, разработанная и апробированная на базе болгарского издательства "е-Книги". Описаны функциональные характеристики модели и задачи маркетинговых коммуникаций гибридного электронного издательства.


Дод.точки доступу:
Миланова, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)