Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=маркетинг регіональний<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кравців, І. К.
Маркетинг
сільських територій як чинник нарощування соціально-економічного потенціалу прикордонного регіону [Текст] / І. К. Кравців> // Регіональна економіка. - 2015. -
№ 4
. - С. 95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Сільські території--Соціально-економічний розвиток--Україна
Транскордонне співробітництво--Прикордонні території
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
регіональний
--
громада територіальна
--
людський капітал
Анотація:
Доведено, що
маркетинг
сільських територій прикордонного регіону має власну специфіку розвитку, яка визначається особливостями формування людського капіталу прикордонних сіл.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)