Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (9)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіаосвіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.


    Баженова, Лариса.
    Медіаосвіта учнів загальноосвітньої школи на матеріалі екранних мистецтв [Текст] / Л. Баженова // Мистецтво та освіта. - 2011. - № 4. - С. 10-13
УДК
ББК 74.268.5
Рубрики: Медіаосвіта--Методика викладання мистецтва
Анотація: Розглядаються форми і методи медіаосвіти учнів різних вікових груп на матеріалі екранних мистецтв. Автор наводить приклади викладання кіномистецтва на основі інтеграції в уроки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

2.


    Галченков, А. С.
    Медиаобразование в современной школе [Текст] : роль медиаобразования в формировании культуры современной молодежи / А.С.Галченков, Т.А.Кузьмич // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст.
ББК 71 + 66.75
Рубрики: Культура--Молодь--Медіаосвіта--Роль
Кл.слова (ненормовані):
медіакультура


Дод.точки доступу:
Кузьмич, Т.А.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Левицкая, А. А.
    Массовое медиаобразование [Текст] : венгерский опыт реализаци / А.А.Левицкая // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 95-99 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--Медіаосвіта--Освітні програми--Угорщина
Кл.слова (ненормовані):
навчальний план
Анотація: Рассмотрена модель массового медиаобразования в Венгрии. Представлена ситуация в области обязательного медиаобразования в рамках средней школы, описаны образовательные проекты, реализуемые на национальном уровне.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.
76
К 77


    Кравчук, Віра.
    Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтво [Текст] / Віра Кравчук // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 3. - С. 8-10
ББК 76 + 85
Рубрики: Періодичні видання України--Образотворче мистецтво
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- редагування -- мистецтвознавство
Анотація: У статті розглянуто основні характеристики періодичних видань про образотворче мистециво та виокремлено головні особливості, з якими доводиться стикатися редакторові під час підготовки видання до виходу в світ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВНІБ (1)
Вільні: ВНІБ (1)


Знайти схожі

5.


    Ісаєва, Олена.
    Формування сучасного читача засобами медіаосвіти [Текст] / Олена Ісаєва // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 5-10 : мал. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74 + 78
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Автор статті акцентує увагу на тому як, те, що відволікає читача від книжки і читання (зокрема мас-медіа) зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно простежити , як різноманітні медійні засоби розкривають тему значення книжки і читання, і використати це у навчальних цілях на уроках літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Максименко, С. Д.
    Психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі [Текст] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 14-17
ББК 74+88
Рубрики: Медіаосвіта--Вікова психологія
Анотація: Розкрито психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. В основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості зумовлені розвитком комунікативних засобів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасний стан освіти
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що відбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?" та "Що відбувається з освітою?".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Бакіров, В. С.
    Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Медіаосвіта--Каразінський університет
Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього контексту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального простору" гуманітарного знання.


Дод.точки доступу:
Стародубцева, Л.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Найдьонова, Л. А.
    Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74
Рубрики: Медіаосвіта
Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаціному простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійсненні його рефлексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Іванова, Т. В.
    Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді [Текст] / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5+74
Рубрики: Медіаосвіта--Сучасна молодь
Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки.


Дод.точки доступу:
Іванов, В.Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)