Пошуковий запит: (<.>K=медіаосвіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Баженова, Лариса. Медіаосвіта учнів загальноосвітньої школи на матеріалі екранних мистецтв [Текст] / Л. Баженова> // Мистецтво та освіта. - 2011. - № 4. - С. 10-13
ББК 74.268.5 Рубрики: Медіаосвіта--Методика викладання мистецтва Анотація: Розглядаються форми і методи медіаосвіти учнів різних вікових груп на матеріалі екранних мистецтв. Автор наводить приклади викладання кіномистецтва на основі інтеграції в уроки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Галченков, А. С. Медиаобразование в современной школе [Текст] : роль медиаобразования в формировании культуры современной молодежи / А.С.Галченков, Т.А.Кузьмич> // Русский язык, литература, культура в школе и вузе. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Библиогр. в конце ст.
ББК 71 + 66.75 Рубрики: Культура--Молодь--Медіаосвіта--Роль Кл.слова (ненормовані): медіакультура
Дод.точки доступу: Кузьмич, Т.А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Левицкая, А. А. Массовое медиаобразование [Текст] : венгерский опыт реализаци / А.А.Левицкая> // Alma mater. - 2012. - № 10. - С. 95-99 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--Медіаосвіта--Освітні програми--Угорщина Кл.слова (ненормовані): навчальний план Анотація: Рассмотрена модель массового медиаобразования в Венгрии. Представлена ситуация в области обязательного медиаобразования в рамках средней школы, описаны образовательные проекты, реализуемые на национальном уровне.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 76 К 77
Кравчук, Віра. Особливості редакційної підготовки спеціалізованих періодичних видань про образотворче мистецтво [Текст] / Віра Кравчук> // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 3. - С. 8-10
ББК 76 + 85 Рубрики: Періодичні видання України--Образотворче мистецтво Кл.слова (ненормовані): медіаосвіта -- редагування -- мистецтвознавство Анотація: У статті розглянуто основні характеристики періодичних видань про образотворче мистециво та виокремлено головні особливості, з якими доводиться стикатися редакторові під час підготовки видання до виходу в світ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВНІБ (1) Вільні: ВНІБ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ісаєва, Олена. Формування сучасного читача засобами медіаосвіти [Текст] / Олена Ісаєва> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 2. - С. 5-10 : мал. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74 + 78 Рубрики: Медіаосвіта Анотація: Автор статті акцентує увагу на тому як, те, що відволікає читача від книжки і читання (зокрема мас-медіа) зробити помічниками вчителя у створенні мотивації у читанні. І оскільки у житті сучасного школяра візуальне сприйняття займає провідну роль, то цілком логічно простежити , як різноманітні медійні засоби розкривають тему значення книжки і читання, і використати це у навчальних цілях на уроках літератури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максименко, С. Д. Психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі [Текст] / С. Д. Максименко> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 14-17
ББК 74+88 Рубрики: Медіаосвіта--Вікова психологія Анотація: Розкрито психологічні механізми самореалізації особистості в медіапросторі з урахуванням віку дитини. В основі розвитку особистості лежить дія нужди як генетично вихідної одиниці людського розвитку та існування. Як інформаційно-енергетичний потік нужда специфічно сполучає біологічні й соціальні детермінанти людського існування, серед них і нові можливості зумовлені розвитком комунікативних засобів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Слюсаревський, М. М. Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби [Текст] / М. М. Слюсаревський> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Медіаосвіта--Сучасний стан освіти Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що відбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?" та "Що відбувається з освітою?".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бакіров, В. С. Креативна модель медіаосвіти: експеримент Каразінського університету [Текст] / В. С. Бакіров, Л. В. Стародубцева> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 29-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48 Рубрики: Медіаосвіта--Каразінський університет Анотація: Представлено короткий історико-теоретичний екскурс у проблему визначення альтернативних стратегій медіаосвіти в межах креативної моделі тлумачення цього контексту. Експеримент Каразінського університету розглянуто як відкритий майданчик пошуку освітньої моделі в умовах "медіального простору" гуманітарного знання.
Дод.точки доступу: Стародубцева, Л.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Найдьонова, Л. А. Основні напрями і перші підсумки експериментального впровадження медіаосвіти на всеукраїнському рівні [Текст] / Л. А. Найдьонова> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 38-45. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74 Рубрики: Медіаосвіта Анотація: Представлено порівняльний аналіз найпоширеніших моделей медіаосвіти за такими параметрами: характер взаємодії суб'єктів, основне психологічне новоутворення учнів. Обгрунтовано соціально-психологічну модель як найбільш відповідну сучасному інформаціному простору, мета якої - створення середовища розвивального спілкування щодо медіапрактик, допомога в організації спільного досвіду медіатворчості і здійсненні його рефлексії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іванова, Т. В. Медіаосвіта та медіаграмотність як актуальні тенденції виховання сучасної молоді [Текст] / Т. В. Іванова, В. Ф. Іванов> // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 46-55. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.5+74 Рубрики: Медіаосвіта--Сучасна молодь Анотація: Розглянуто основні поняття й тенденції розвитку медіаосвіти та медіаграмотності в контексті виховання в молоді культури споживання та обробки інформації. Розкрито понятійний апарат медіаграмотності як складової нової галузі в педагогіці - медіапедагогіки.
Дод.точки доступу: Іванов, В.Ф. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|