Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=медіатексти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Якименко, Марина.
    Рекламні медіатексти: тизерна реклама, постер [Текст] / Марина Якименко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 6. - С. 30
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Реклама--Тизерна

Анотація: Автор статті знайомить з одним із жанрів рекламних медіатекстів - тизерною рекламою, та її застосуванням на уроках зарубіжної літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


   
    Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст] // Педагогічна майстерня. - 2017. - № 1. - С. 2-5. - Бібліогр.: с.5
Рубрики: Медіаграмотність--Принципи
   Медіаосвіта--Віртуальні комп'ютерні середовища

Кл.слова (ненормовані):
медіатексти -- медіамеседжі -- репрезентація
Анотація: Медіакомпетентність - складник інформаційної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

3.


   
    Медіакомпетентність - вміння для життя сучасної людини [Текст] // Зарубіжна література в школі. - 2017. - № 3/4. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: 5 ключових принципів медіаграмотності ; Ключові питання для аналізу медіамеседжів
Рубрики: Медіаосвіта--Медіаграмотність
   Медіаресурси

   Загальноосвітні школи--Медіаосвіта

Кл.слова (ненормовані):
медіатексти
Анотація: Переорієнтація з друкованого тексту на аудіовізуальний.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Башманівський, Валерій.
    "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу [Текст] / Валерій Башманівський, Любов Башманівська, Олена Андросович // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 2 (лют.). - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Рекламна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
журналісти -- засоби масової інформації -- медіатексти -- медіапродукт -- реклама -- PR -- медіакомунікації
Анотація: У статті розглянуто проблеми вивчення теорії і практики рекламної та PR-діяльності в підготовці майбутніх журналістів.


Дод.точки доступу:
Башманівська, Любов; Андросович, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1)
Вільні: НМВ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)