Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=методика навчання географії<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Шуканова, А. А.
Геоекологічний підхід до формування природоохоронних знань учнів основної школи у процесі
навчання
географії
[Текст] / А. А. Шуканова, Т. С. Япринець> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. -
№ 4
. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК
74
Рубрики:
Географія--
Методика
Кл.слова (ненормовані):
навчання
географії
--
геоекологічний підхід
--
методика
навчання
географії
--
природоохоронні знання
Анотація:
У статті розкрито зміст поняття "охорона природи" та геоекологічного підходу до формування природоохоронних знань учнів 6-7 класів у процесі
навчання
географії
. Узагальнено біологічні та географічні підходи до вивчення природоохоронних питань у школі. Запропонована структура природоохоронних знань учнів, які вони опановують у процесі
навчання
географії
, за елементами змісту і за напрямами охорони природи.
Дод.точки доступу:
Япринець, Т. С.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
>
2.
Топузов, О. М.
Інтеграція знань про глобальний і локальний рівні прояву екологічних проблем під час вивчення загальної
географії
у 6 класі [Текст] / О. М. Топузов, Т. С. Япринець> // Географія та економіка в рідній школі. - 2015. -
№ 5
. - С. 36-39. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК
74.262.68
Рубрики:
Методика
викладання
географії
--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
екологічна освіта
--
методика
навчання
географії
--
екологічні проблеми
Анотація:
У статті проаналізовано зміст екологічних знань в оновленому курсі загальної
географії
6 класу та наводяться аргументи провідної ролі
географії
у здійсненні екологічної освіти школярів. Визначено методичні особливості формування екологічних знань через поєднання просторових рівнів прояву екологічних проблем.
Дод.точки доступу:
Япринець, Т. С.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)