Пошуковий запит: (<.>K=мовна особистість<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Шрамко, О. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів [Текст] / Ольга Шрамко> // Початкова школа. - 2011. - № 12. - С. 7-11. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- мовна культура -- фразеологізми -- фразеологічна картина світу -- етнофразема Анотація: У статті розглядається актуальність проблеми Сіверського фразеологічного мовного матеріалу на уроках української мови в початкових класах як засобу соціалізації молодших школярів. Запропоновано зразки вправ і завдань для 3-4 класі, які сприятимуть ефективному формуванню національної свідомої мовної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Есенина, Н. Е. Методика использования средств инфо-коммуникационных технологий в обучении иностранному языку [Текст] / Н. Е. Есенина> // Личность. Культура. Общество. - 2012. - № 2. - С. 250-257
ББК 74.268.1 Рубрики: Іноземні мови--Методика навчання Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- біхевіорізм -- освітній простір
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Єрмоленко, Світлана Лексичні та граматичні синоніми на уроках української мови [Текст] / Світлана Єрмоленко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 11-16. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.411.1 Рубрики: Українська мова--Лексикологія Кл.слова (ненормовані): функціонально-комунікативний підхід -- текст -- мовна особистість -- функціонально-пізнавальні вправи -- лексичні і граматичні синоніми Анотація: У статті проаналізовано актуальність студіювання лексичних і граматичних синонімів на уроках української мови, дібрані вправи із лексичними та граматичними синонімами.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Краснова, М. А. Формирование мотивационной готовности к освоению иностранного языка [Текст] / М. А. Краснова> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 6. - С. 64-68. - Библиогр.: с. 68
. - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): рідна мова -- мовна особистість -- мотиваційна готовність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бондаренко, Я. А. Современные англоязычные фильмы как способ стимуляции когнитивной деятельности студентов: лингвистический и дидактический аспекты [Текст] / Я. А. Бондаренко> // Иностранные языки в высшей школе. - 2013. - № 3. - С. 83-86. - Библиогр.: с. 86
. - ISSN 2072-76-0 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Вища школа Кл.слова (ненормовані): кінотексти -- мовна особистість -- когнітивна діяльність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Заєць, В. Робота з текстами на міжпредметній основі: теоретичний аспект [Текст] / Валентина Заєць> // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 5. - С. 13-16. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Українська мова--Міжпредметні зв'язки Українська мова--Розвиток мовлення--Робота над текстом Українська мова--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): міжпредметні зв'язки -- міжпредметна компетентність -- текст міжпредметного змісту -- мислення -- мовна особистість -- комунікативна компетентність -- поглиблене вивчення української мови Анотація: Розкрито теоретичний аспект роботи з текстами міжпредметного змісту, узагальнено досвід дослідження цієї проблеми у працях українських лінгвістів, психологів, педагогів. Обґрунтовано важливість використання на уроках української мови текстового ресурсу для формування мовно-мовленнєвих знань, умінь та навичок.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>7.
|
Грицай, І. Разом ми єдина сила, ми - одна сім’я : план-конспект батьківських зборів / І. Грицай> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - №9/10. - С. 77-79. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.205 Рубрики: Батьківські збори Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- культура мовлення Анотація: Захід покликаний акцентувати увагу батьків на державній політиці в питаннях мовної освіти, на актуальності проблеми розвитку мовної особистості, пропагувати педагогічні знання про важливість впливу сім’ї на формування мовленнєвих компетентностей дитини на базі рідної, материнської мови; дати інформацію про те, як визначали роль рідної мови в сімейному вихованні дитини К. Ушинський. І. Огієнко, С. Русова, Г. Ващенко, В. Сухомлинський, створити певні умови для надання батькам і дітям практичних порад у питаннях культури мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Хом'як, Іван. Орфографічна компетентність як складник формування мовної особистості [Текст] / Іван Хом'як> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2015. - № 11. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовна особистість--Формування Орфографія українська--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): методика навчання орфографії -- орфографічна компетентність -- антиграматизм -- граматизм -- інтернет-спілкування -- мовна особистість Анотація: Обґрунтовано важливість орфографічної вправності в писемному мовленні; запропоновано визначення мовної особистості, орфографічної компетентності; здійснено екскурс в історію становлення методики навчання орфографії; доведено потребу формування у шкільної та студентської молоді орфографічної компетентності як невід'ємного складника українськомовної особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Пентилюк, М. Мовна особистість студента в контексті професійного становлення [Текст] / Марія Пентилюк> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ Українська мова--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): мовна особистість -- мовленнєва діяльність -- студент -- професійне становлення -- компетентність -- компетенція -- професійне мовлення Анотація: Узагальнено досвід вітчизняних та зарубіжних лінгвістів щодо трактування поняття "мовна особистість". Розкрито основні фактори розвитку мовної особистості учителя-словесника в процесі його професійної підготовки. Акцентовано увагу на пріоритетах вищої школи в плані формування сучасного спеціаліста, його особистісних якостях як мовця. Визначено психологічні передумови цього процесу, його соціальне значення, роль комунікативної компетентності в професійній підготовці студента.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Кучеренко, Ірина Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти [Текст] / Ірина Кучеренко> // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 19 назв.
Рубрики: Українська мова--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): мовна освіта -- мовна особистість -- особистісно-орієнтоване навчання -- учитель-словесник -- діалогізація навчання Анотація: В статті розглянуто сутність і особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцію сучасної філософії освіти - особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|