Пошуковий запит: (<.>K=мотивація навчальної діяльності<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фурсова, Людмила. "Що за дивна сила слова!." [Текст] : урок української літератури у 8 класі / Л. Фурсова> // Дивослово. - 2011. - № 2. - С. 19-22 : табл.
Рубрики: Нестандартні уроки--Урок-майстерня--Різновіковий--Вивчення нового матеріалу Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- актуалізація опорних знань -- мотивація навчальної діяльності Анотація: Показано авторське бачення ролі поета й поезії в суспільстві; розкрито образ народного співця; виховання поваги до людей творчих професій, любові до творів мистецтва.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Іщук, Наталя. Візуальна поезія в сучасному літературному процесі [Текст] : урок у 9 класі / Н. Іщук> // Дивослово. - 2011. - № 4. - С. 16-21
Рубрики: Нестандартні уроки--Інноваційний урок--Конспект-розробка Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- міні-проекти -- літературний брейн-ринг -- актуалізація опорних знань Анотація: Подаються методи, прийоми і форми роботи з дітьми на уроці. Метою уроку, є розкриття специфіки зорової поезії 20 століття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Зражевська, С. Спрощення в групах приголосних (урок української мови у 5 класі) [Текст] / Світлана Зражевська> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 36-38.
Рубрики: Українська мова--Методика - урок Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- презентації Анотація: У статті подана розробка уроку з української мови для 5 класу в якому розкриті особивості такого мовного явища, як спрощення в групах приголосних.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дончук, Т. Моделювання ефективного уроку / Т. Дончук, Л. Сидорова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 58-61. - немає в фонді ОУНБ
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- типи уроку -- урок засвоєння нових знань -- урок формування вмінь і навичок -- урок застосування знань, умінь і навичок -- урок узагальнення й систематизації знань -- урок контролю й корекції знань, умінь і навичок -- комбінований урок -- мотивація навчальної діяльності -- Л. Українка Анотація: Питання моделювання ефективного уроку є надзвичайно актуальним для сучасних педагогів, які працюють в умовах особиствсно зорієнтованого підходу й запроваджують інноваційні технології. В статті висвітлено особливості моделювання уроку з метою досягти ефективності й результативності у навчальній діяльності. Представлено конспект такого уроку на тему "Я душу дав тобі? А тіло збавив!" (Проблема кохання та зради у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня")
Дод.точки доступу: Сидорова, Л. Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Діденко, М. Барви осені. Урок позакласного читання [Текст] : 4-й клас / Марія Діденко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 37 (жовтень). - С. 20-21
Рубрики: Позакласне читання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): організація класу -- мотивація навчальної діяльності -- опорні знання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шудра, Н. "Людина дії\ і поет, мислитель, вчений та дослідник." [Текст] : [Й. В. Ґёте "Фауст"] / Наталя Шудра> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 39/40 (жовтень). - С. 14-19 : табл.
ББК 84(4НІМ)-6 Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст. Зарубіжна література--Німецька література--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- виразне читання -- підсумок уроку -- Гете Й. В. -- Фауст
Дод.точки доступу: Гете, Йоганн Вольфганг фон (німецький поет, прозаїк, драматург, мислитель і натураліст ; 1749-1832) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ступак, Л. "Хто взнав її - без неї жить не може !" Тема кохання, любові і краси в трагедії Й. В. Ґёте "Фауст" [Текст] / Людмила Ступак> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 39/40 (жовтень). - С. 22-24 : табл.
ББК 84(4НІМ)-6 Рубрики: Література німецька--Поезія Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): інформаційні пакети -- мотивація навчальної діяльності -- робота з еріграфом
Дод.точки доступу: \про твір\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кашуба, Є. "Любов виникає з любові.". Позакласне читання за п'єсою Ф. Шиллера "Підступність і кохання" [Текст] / Євдокія Кашуба> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2011. - № 39/40 (жовтень). - С. 39-40
ББК 84(4НІМ)-6 Рубрики: Письменники німецькі, 18-19 ст. Зарубіжна література--Позакласна робота--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- Підступність і кохання, п'єса -- драматичний жанр -- Шиллер Ф.
Дод.точки доступу: Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рубець, І. Аплікація з природного матеріалу. Чарівні білочки. Трудове навчання. 2-й клас [Текст] / Інна Рубець> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2011. - № 38 (жовтень). - Вкладка. - С. 6-7
ББК 74.26 Рубрики: Трудове навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): сюжетна аплікація -- композиції з опалого листя -- мотивація навчальної діяльності
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: М962485/2011/11 Журнал Мистецтво в школі [Текст] : Видавнича група "Основа", 2008 - . - Виходить щомісячно 2011р. N 11
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
|
|