Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мотивація навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
88
С 22


    Сахно, Н.
    Мотивація до навчання [Текст] / Н. Сахно // Психолог (Шкільний світ). - 2009. - N 22/23. - С. 61-63
ББК 88
Рубрики: Моральнопсихологічна стимуляція
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- потреби розвитку інтелектуальної сфери

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шелехова, Г.
    Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.268.11
Рубрики: Українська мова--Засоби навчання--Підручники і посібники
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- система вправ і завдань -- мотивація навчання -- самоконтроль
Анотація: У статті презентовано новий підручник української мови для 11 класу шкіл з українською мовою навчання (академічний, профільний рівні), його можливості щодо формування комунікативної компетентності випускників середніх загальноосвітніх навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Садовська, Т.
    Закономірності перебігу хімічних реакцій. Розробка уроку, 9-й клас [Текст] / Тетяна Садовська // Хімія (Шкільний світ). - 2012. - № 1. - С. 26-30
Рубрики: Хімія--Розробка уроків
Кл.слова (ненормовані):
хімічні реакції -- інтерактивні форми навчання -- мотивація навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.
74.268.11Укр
Х 11


    Хіврич, Світлана.
    Підмет - головний член речення. Способи вираження підмета : урок у 8 класі / С. Хіврич // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 11. - С. 29-30 : мал.
ББК 74.268.11Укр
Рубрики: Члени речення--Українська мова--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
мовні одиниці -- засвоєння нового матеріалу -- Робота з епіграфом -- Підмет -- методи навчання -- мотивація навчання -- член двоскладного речення -- синтаксис
Анотація: Розглядаються умови поглиблення знання учнів про підмет як головний член речення. Формування вміння виділяти підмети у двоскладному реченні, визначати способи їх вираження.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Сметанина, Т.
    Стимули й антистимули / Т. Сметанина // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2013. - № 5. - С. 82
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--Дидактика--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- активність учнів -- пізнавальний інтерес
Анотація: В статті йдеться про роль вчителя як особистості в активізації навчальної діяльності учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Алексейчик, Тетяна.
    Підвищення мотивації навчання за допомогою казки [Текст] : заняття для старшокласників / Тетяна Алексейчик // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 7/8. - С. 33 : фот.
УДК
Рубрики: Казкотерапія--Підлітки
Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- мотивація навчання -- вніб 3


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Стратій, В. А.
    Комбінації геометричних тіл. Урок з геометрії в 11 класі [Текст] / В. А. Стратій // Математика в школах України. - 2015. - № 10/12. - С. 99-103 : рис.
Рубрики: Геометрія--Методика викладання--Нестандартні уроки
Кл.слова (ненормовані):
організаційний етап -- тема і мета уроку -- мотивація навчання -- актуалізація опорних знань -- засвоєння нових знань -- усне розв`язування задач


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Кельнер, Світлана.
    Формування навчальної мотивації [Текст] : робота з педагогами / С. Кельнер // Психолог (Шкільний світ). - 2015. - № 21/22. - С. 82 -89 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Результати діагностики щодо виявлення навчальної мотивації школярів початкової школи ; Результати діагностики щодо виявлення навчальної мотивації школярів основної школи ; Результати діагностики щодо виявлення навчальної мотивації школярів старшої школи ; Діагностика рівня мотивації в порівнянні за ступенями навчання ; Психологічні причини низької мотивації до навчання ; Рекомендації щодо створення високої пізнавальної мотивації ; Вікова мотиваційна сфера
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мотивація навчання
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3 -- мотивація навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Завязун, Тетяна
    До дії треба мотивувати [Текст] / Тетяна Завязун // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 14-16 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дитяча психологія--Мотивація
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера дошкільників -- мотиваційні ситуації -- мотивація навчання
Анотація: В статті йдеться про формування позитивної мотивації до навчання у дітей дошкільного віку. Пропонуються фрагменти роботи на мотиваційних етапах різних проектів: "Хочемо бути сильними, здоровими, спритними", "Наші друзі - їжачки", "Пригоди синички".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Новосьолова, Валентина
    Формування мотивації учіння (на матеріалі навчання словосполучення й синтаксису простого речення у 8-му класі) [Текст] / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2016. - № 3. - С. 7-11. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання синтаксису
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- синтаксис простого речення -- українська мова у 8 класі
Анотація: Автором статті проаналізовано основи теорії мотивації, важливі для методики навчання синтаксису й пунктуації дослідження психологів, психолінгвістів, дидактиків. Окреслено контури основних типів мотивації, зосереджено увагу на необхідності формування їх, запропоновано методичні рекомендації щодо посилення мотивації учнів у процесі вивчення синтаксису у 8 класі загальноосвітньої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)