Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжнародний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Флейчук, М.
    Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу [Текст] / М. Флейчук // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 2. - С. 56-61. - Бібліогр.: с.61 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Жуков, С. А.
    Міжнародна маркетингова діяльність прикордонних регіонів України в євроінтеграційних процесах [Текст] / С. А. Жуков // Актуальні проблеми економіки. - 2010. - N 10. - С. 78-84. - Бібліогр.: с. 84 . - ISSN 1993-6788
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Старостіна, А.
    Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття [Текст] / А. Старостіна, В. Кравченко // Маркетинг в Українi. - 2010. - N 4. - С. 61-66. - Бібліогр.: с. 66 . - ISSN 1606-3732
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- імідж -- ВДЕТН


Дод.точки доступу:
Кравченко, В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Онищенко, В. П.
    Особливості міжнародного маркетингу ХХІ століття [Текст] / В. П. Онищенко // Зовнішня торгівля: право та економіка. - 2011. - № 3/4. - С. 4-12. - Бібліогр.: с. 12
Рубрики: Міжнародна економіка--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- глобалізація -- інформаційні технології

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Дикий, О. В.
    Удосконалення моделі організації інвестиційної діяльності на державному рівні на основі використання міжнародного маркетингу [Текст] / О. В. Дикий // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 10. - С. 59-63. - Бібліогр.: с. 63
Рубрики: Інвестиції
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація бізнесу -- інвестиційні проекти -- міжнародний маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Віктор, Ян.
    Дослідження інтернаціоналізації підприємства: аналіз виділених грантів національного центру науки в Польщі [Текст] / Я. Віктор // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 1. - С. 63-75 : рис. - Бібліогр.: с. 75
Рубрики: Проекти--Дослідження--Польща
   Підприємства--Інтернаціоналізація--Польща

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідні проекти -- методологія досліджень -- міжнародний маркетинг
Анотація: Метою статті є аналіз і оцінка відібраних проектів досліджень, які стосувалися інтернаціоналізації в Польщі, реалізованих завдяки грантам Національного Центру Науки.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Птащенко, О. В.
    Особливості маркетингу високих технологій в умовах глобалізації [Текст] / О. В. Птащенко // Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 40-45 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Маркетинг--Високі технології--Глобалiзацiя
Кл.слова (ненормовані):
високотехнологічне підприємство -- інтернаціональний процес виробництва -- міжнародний маркетинг
Анотація: Проведений аналіз основних складових маркетингу високих технологій. Сутність маркетингової діяльності на підприємстві, що займається розробкою та випуском високотехнологічної продукції помітно відрізняється від інших видів маркетингу через існування важливих особливостей високотехнологічних та високотехнологічного підприємництва. Це, в свою чергу, висуває спеціальні вимоги до управління маркетингом як бізнес-функцією на високотехнологічному підприємстві, оскільки загальновизнано, що стан та тенденції, які спостерігаються в маркетинговому середовищі компанії, мають значний вплив на практики та способи керування маркетингом в ній.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)