Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжпредметні зв'язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Піскорська , Л. І.
    Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи [Текст] / Л. І. Піскорська , Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 58-62.
Рубрики: Українська мова--Методика--Планування
   Українська література--Методика--Планування

Кл.слова (ненормовані):
програма в схемі -- мета заняття -- тема, вид -- міжпредметні зв'язки -- форма звітності
Анотація: Пропонована програма є орієнтовною і щодо її структури, і представленого в ній матеріалу, тому вчитель української мови і літератури має можливість творчо підійти до її реалізації під час проведення навчальної практики в 5-8, 10 класах ЗНЗ.


Дод.точки доступу:
Гуріна, Л. В.; Любчич, Т. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Кучеренко, І.
    Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / Ірина Кучеренко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 16назв.
Рубрики: Українська мова--Нестандартні форми навчання--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
нетрадиційний урок -- інтеграція -- інтегрований урок -- міжпредметні зв'язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарний урок
Анотація: У статті аналізуються інтегровані уроки як один із видів нетрадиційних уроків мови, розкриваються особливості структури й технології проведення інтегрованих уроків; визначається важливість їх використання у практиці навчання української (рідної) мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ліщинська, Лариса.
    Складні випадки правопису слів із ненаголошеними голосними : урок у 10 класі / Л. Ліщинська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 6. - С. 18-20 : табл.
Рубрики: Методика викладання--Систематизація знань--Формування практичних умінь і навичок--Формування мовної компетенції
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- міжпредметні зв'язки -- внутрішньопредметні зв'язки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Волочаєва, Тетяна.
    "Вода просить допомоги". Спільне засідання біологічного і фізичного гуртків [Текст] / Тетяна Волочаєва, Ірина Чеботар // Біологія і хімія в школі. - 2011. - № 4. - С. 29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічний досвід--Фізика--Біологія
Кл.слова (ненормовані):
Міжпредметні зв'язки
Анотація: В статті подане спільне засідання біологічного і фізичного гуртків. Мета гуртка: розвивати навички дослідження та аналізу фізичних явищ, спостережень, уміння узагальнювати вплив фізичних явищ на тваринний і рослинний світ; виховувати вміння працювати самостійно, отримувати задоволення від комплексної праці, пов'язаної з процесом мислення.


Дод.точки доступу:
Чеботар, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Харченко, Марія.
    Використання взаємозв'язку фізики і математики на уроках у середній школі [Текст] / М. Харченко // Фізика та астрономія в школі. - 2011. - № 4. - С. 17-19. - бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Фізика--Математика--Вивчення і викладання в школі
Кл.слова (ненормовані):
Міжпредметні зв'язки
Анотація: В статті акцентується увага на важливості міжпредметних звязків у процесі навчання. Вони сприяють кращому формуванню окремих понять у середині окремих предметів, груп і систем, так званих міжпредметних понять про які неможливо дати учням під час вивчення якогось одного предмета.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Павлів, Ірина.
    Вивчення давньої літератури у 9 класі. Ч. 1. Драматургія. Трагедокомедія "Владимир" Феофана Прокоповича як перша спроба звернення української шкільної драми до національної історії ; Ч. 2. Вертеп як вид лялькового театрального дійства / І. Павлів // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 9. - С. 20-35 : табл.
Рубрики: Методика викладання--Українська література--Урок засвоєння нових знань--Перебіг уроку
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- обладнання -- Владимир, трагікомедія
Анотація: Мета урока дати учням уявлення про становлення і розвиток драматургії в давній українській літератури; розкрити особливості шкільної драми, ознайомити з твором Ф. Прокоповича; формувати світогляд школярів; виховувати повагу до історичного минулого.


Дод.точки доступу:
Прокопович, Феофан (український богослов, письменник, поет, математик, філософ ; 1681-1736) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Яценюк, О.
    Конкурс кмітливих [Текст] / О. Яценюк // Трудове навчання (Шкільний світ). - 2011. - № 11 (листопад). - С. 56-66
ББК 74.200.52
Рубрики: Трудове виховання--Позакласні заходи--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- умови конкурсу -- оформлення завдань


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Шестова, Т. Л.
    Глобальная история как направление научных исследований [Текст] / Т. Л. Шестова // Социально-гуманитарные знания. - 2011. - № 6. - С. 68-74. - Библиогр. в подстроч. примеч . - ISSN 0869-8120
Рубрики: Глобальна історія--Методологія
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки -- longue duree -- світоцілісність
Анотація: Статья посвящена становлению глобальной истории в качестве самостоятельной области научного знания. Раскрываются методологические истоки и перспективы глобальной истории в изучении исторических процессов "большой длительности". Показано соотношение глобальной истории с близкими направлениями социально-гуманитарных исследований конца XX - начала XXI в.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Глуховська, Л.
    До безсмертя і вічної юності. Підсумковий урок подорож за романом Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан" [Текст] / Людмила Глуховська // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2012. - № 2. - С. 12-13. - Бібліогр.: с. 13
Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
французький письменник -- міжпредметні зв'язки -- творчі здібності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Василенко, В.
    Ефективність застосування міжпредметних інтеграційних зв’язків історії та трудового навчання для формування цілісної системи знань учнів 5-6 класів / В. Василенко, О. Кожем'яка // Історія в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 3-8
ББК 74.266.3
Рубрики: Історична освіта в школі--Інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв'язки
Анотація: Автори публікації на основі власного досвіду роботи висвітлюють зв’язки між такими шкільними предметами, як історія і трудове навчання. Інтеграційні зв’язки передбачають використання на заняттях із трудового навчання завдань і питань з історії і навпаки.


Дод.точки доступу:
Кожем'яка, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)