Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Сабангулова, А. Б. Иностранный язык как фактор высшего образования [Текст] / А. Б. Сабангулова> // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 72-74. - Бібліогр.: с. 74
. - ISSN 0321-0383 Рубрики: Іноземні мови--Вища школа Кл.слова (ненормовані): гуманізація вищої освіти -- гуманітарний світогляд -- освітнє середовище
Знайти схожі
|
>2.
|
Ульянова, И. В. Организация смысложизненноориентирующей среды школы [Текст] / И. В. Ульянова> // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 10-14
. - ISSN 0130-0776ББК 74.2 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- творче средовище -- традиції школи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Мадзігон, В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи / В. М. Мадзігон> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 3-8
ББК 32.973.202 Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- інноваційні технології
Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 Знайти схожі
|
>4.
|
Манилюк, Юлія Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку [Текст] / Юлія Манилюк> // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 11-15
. - ISSN 0321-1401ББК 74.104 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація роботи дошкільного закладу Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- психолого-педагогічне проектування -- навчальний план -- педагогічна взаємодія Анотація: Реалізацїї в новому навчальному році завдань Базового компонента сприятиме впровадження сучасних експериментально апробованих освітніх технологій, зокрема технології психолого-педагогічного проектування педагогічної взаємоді. В статті висвітлено авторську модель педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу - педагогів і дошкільників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Галкина, Е. А. Что необходимо знать учителю об инновационной деятельности [Текст] / Е. А. Галкина> // Биология в школе. - 2013. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19
. - ISSN 0320-9660 Рубрики: Методика викладання--Біологія Педагогічні інновації Природничонаукова освіта Кл.слова (ненормовані): інновації -- інноваційна діяльність -- освітнє середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Гавриш, Наталя Організовувати, але не обмежувати : управління розвитком дітей в освітньому середовищі дитсадка [Текст] / Наталя Гавриш, Олена Лінник> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 8-13
ББК 74.1 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Теорія виховання Педагогіка--Дошкільна--Процес виховання Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище -- компетентність дитини -- самовираження дитини Анотація: В статті йдеться про те, як, надавши кожному вихованцеві свободу, зберегти порядок у групі, як виконувати програмові завдання, відмовившись від керівної ролі, як зробити середовище освітнім і розвивальним.
Дод.точки доступу: Лінник, Олена Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>7.
|
Алексеев, С. В. Экологическая концепция безопасности образовательной среды школы [Текст] / С. В. Алексеев> // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2013. - № 4. - С. 44-51. - Библиогр.: с. 51
. - ISSN 0320-9660 Рубрики: Методика викладання--Біологія Факторіальна екологія Концепції Кл.слова (ненормовані): безпека -- освітнє середовище -- ризикологія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Полякова, О. Б. Профессиональная образовательная среда на защите будущих специалистов от профессиональных деформаций [Текст] / О. Б. Полякова> // Мир психологии. - 2013. - № 4. - С. 120-131. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74 + 88 Рубрики: Професійна освіта--Психологія--Підготовка фахівців Кл.слова (ненормовані): освітнє середовище
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Гонтаровська, Н. Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська> // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- здібні діти -- освітнє середовище -- передумови розвитку особистості -- проект Анотація: У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Журавель, Т. О.. Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь> // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.
Дод.точки доступу: Зюзь, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|