Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.


    Сабангулова, А. Б.
    Иностранный язык как фактор высшего образования [Текст] / А. Б. Сабангулова // Alma mater. - 2011. - № 8. - С. 72-74. - Бібліогр.: с. 74 . - ISSN 0321-0383
Рубрики: Іноземні мови--Вища школа
Кл.слова (ненормовані):
гуманізація вищої освіти -- гуманітарний світогляд -- освітнє середовище



Знайти схожі

2.


    Ульянова, И. В.
    Организация смысложизненноориентирующей среды школы [Текст] / И. В. Ульянова // Воспитание школьников. - 2011. - № 9. - С. 10-14 . - ISSN 0130-0776
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Проекти
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- творче средовище -- традиції школи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Мадзігон, В. М.
    Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи / В. М. Мадзігон // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 3-8
ББК 32.973.202
Рубрики: Інформатика--Інформатизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- інноваційні технології

Утримувачі документа:
КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1

Знайти схожі

4.


    Манилюк, Юлія
    Оптимальна модель педагогічної взаємодії у дитсадку [Текст] / Юлія Манилюк // Дошкільне виховання. - 2012. - № 8. - С. 11-15 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.104
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Організація роботи дошкільного закладу
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- психолого-педагогічне проектування -- навчальний план -- педагогічна взаємодія
Анотація: Реалізацїї в новому навчальному році завдань Базового компонента сприятиме впровадження сучасних експериментально апробованих освітніх технологій, зокрема технології психолого-педагогічного проектування педагогічної взаємоді. В статті висвітлено авторську модель педагогічної взаємодії суб'єктів освітнього процесу - педагогів і дошкільників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Галкина, Е. А.
    Что необходимо знать учителю об инновационной деятельности [Текст] / Е. А. Галкина // Биология в школе. - 2013. - № 1. - С. 16-19. - Библиогр.: с. 19 . - ISSN 0320-9660
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Педагогічні інновації

   Природничонаукова освіта

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- інноваційна діяльність -- освітнє середовище

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Гавриш, Наталя
    Організовувати, але не обмежувати : управління розвитком дітей в освітньому середовищі дитсадка [Текст] / Наталя Гавриш, Олена Лінник // Дошкільне виховання. - 2013. - № 1. - С. 8-13
ББК 74.1
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Теорія виховання
   Педагогіка--Дошкільна--Процес виховання

Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- компетентність дитини -- самовираження дитини
Анотація: В статті йдеться про те, як, надавши кожному вихованцеві свободу, зберегти порядок у групі, як виконувати програмові завдання, відмовившись від керівної ролі, як зробити середовище освітнім і розвивальним.


Дод.точки доступу:
Лінник, Олена

Все экземпляры списаны

Знайти схожі

7.


    Алексеев, С. В.
    Экологическая концепция безопасности образовательной среды школы [Текст] / С. В. Алексеев // Биология в школе : научно-теоретический методический журнал. - 2013. - № 4. - С. 44-51. - Библиогр.: с. 51 . - ISSN 0320-9660
Рубрики: Методика викладання--Біологія
   Факторіальна екологія

   Концепції

Кл.слова (ненормовані):
безпека -- освітнє середовище -- ризикологія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Полякова, О. Б.
    Профессиональная образовательная среда на защите будущих специалистов от профессиональных деформаций [Текст] / О. Б. Полякова // Мир психологии. - 2013. - № 4. - С. 120-131. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74 + 88
Рубрики: Професійна освіта--Психологія--Підготовка фахівців
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Гонтаровська, Н.
    Принципи розроблення проекту освітнього середовища навчального закладу як передумова розвитку здібної та обдарованої особистості [Текст] / Н. Гонтаровська // Рідна школа. - 2013. - № 10. - С. 29-33. - Бібліогр.:9 назв.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- здібні діти -- освітнє середовище -- передумови розвитку особистості -- проект
Анотація: У статті наголошується, що стратегічним напрямом розвитку освітньої галузі на сучасному етапі є створення необхідних умов для виховання та навчання творчої самодостатньої особистості. Обгрунтовується проектування розвивального освітнього середовища як основної умови розвитку обдарованої дитини на пріоритетних засадах визначення її права на вільний розвиток і повноцінну реалізацію своїх здібностей та інтересів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Журавель, Т. О..
    Буллінг над обдарованими дітьми - актуальна проблема сьогодення [Текст] / Тетяна Олексіївна Журавель, Вікторія Валеріївна Зюзь // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 30-33 : табл.
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади
   Булінг--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
буллінг -- моббінг -- міжособові стосунки -- дитяча психологія -- освітнє середовище -- фактори, які викликають і виключають насильство -- агресія -- обдаровані діти
Анотація: Навчання та розвиток обдарованих дітей вимагаює не тільки розумно побудованого навчального процесу, поглибленого навчання, а й забезпечення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. З метою вдосконалення навчально-виховного процесу було порівняно досліджені явища буллінг і моббінг за оцінками школярів, які навчалися у звичайних школах і поступили в медичний ліцей.


Дод.точки доступу:
Зюзь, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)