Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісно зорієнтоване виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Махно, О. П.
    До джерел громадянськості / О. П. Махно // Виховна робота в школі. - 2012. - № 2. - С. 2-27. - Бібліогр.: 3 назви
ББК 74.200.505
Рубрики: Виховання--Громадянське виховання
Кл.слова (ненормовані):
громадянське виховання -- громадянин -- школа громадянськості -- особистісно зорієнтоване виховання -- громадянське становлення учнів -- вибір професії -- права дитини -- Конституція України -- моральний нігілізм
Анотація: У статті висвітлюються актуальні проблеми громадянського виховання учнів. Матеріали містять опис досвіду роботи окремих навчальних закладів Кіровоградської області. Значна увага приділяється організації учнівського самоврядування. Пропонуються сценарії виховних заходів, спрямованих на формування правового світогляду старшокласників, їхньої активної позиції, виховання громадянина - патріота України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Грядовкіна, Жанна
    Через дію до пізнання. Монтессорі-підхід до організації предметно-маніпулятивної діяльності малюків [Текст] / Жанна Грядовкіна, Олена Решетняк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 15-19
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Ранній вік
Кл.слова (ненормовані):
вікові особливості виховання -- індивідуальні особливості дитини -- особистісно зорієнтоване виховання -- Монтессорі-система -- предметно-маніпулятивна діяльність -- монтессорі-матеріал -- дидактичний матеріал
Анотація: Маніпулятивні дії з предметами (спеціальним сенсорним матеріалом) лежать в основі педагогічної системи Марії Монтессорі, в якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність і незалежність. В статті описано досвід організації розвивального Монтессорі-середовища для дітей раннього віку.


Дод.точки доступу:
Олена, Решетняк

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Загорулько, Людмила.
    Застосування особистісно-орієнтованого підходу в процесі викладання іноземних мов [Текст] / Людмила Загорулько // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання
   Іноземні мови--Методи навчання--Вищі навчальні заклади

   Іноземні мови--Методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання іноземних мов -- особистісно зорієнтоване виховання -- педагогічні технології -- коледжі -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"Департамент гуманітарної політики ОДА; Рада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)