Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| CUKK-VDPU-316390
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : біологія [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 19/20/21. - С. 89-96
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Біологія--Плани і програми-- Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- рівень стандарту -- академічний рівень -- профільний рівень
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>2.
| CUKK-VDPU-528431
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році : інформатика [Текст]> // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2011. - № 22/23/24. - С. 30-42
Рубрики: Педагогіка--Плани і програми--Підручники і посібники Інформатика--Плани і програми--Підручники і посібники Освіта--Керівні матеріали Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене вивчення -- календарне планування -- оцінювання знань -- пропедевтичне вивчення
Все экземпляры списаны
Знайти схожі
|
>3.
|
Пендзей, Іван. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / Іван Пендзей> // Вища школа. - 2011. - № 11. - С. 94-103
ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес--Освіта за кордоном--США--Канада--Німеччина Вища освіта--Наукова бібліотека в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): новітня історія країн Західної Європи і Америки -- національна історія -- оцінювання знань -- державна програма -- електронний підручник -- електронна система МБА Анотація: У статті аналізуються проблеми викладання і вивчення студентами новітньої історії зарубіжних країн, пропонуються шляхи їх розв'язання - створення електронного підручника, електронної системи міжбібліотечного абонемента (МБА), нарощення україномовної історіографічної бази, започаткування державної програми широкомасштабного вивчення історії країн Західної Європи і Америки, створення спеціалізованих науково-дослідних установ - Інституту США і Канади, Німеччини, Франції тощо.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Пендзей, Іван. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30
. - ISSN 1682-2366ББК 74 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Войтко, О. Особливості початкової освіти в Іспанії [Текст] / Оксана Войтко> // Початкова школа. - 2013. - № 10. - С. 52-55. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Іспанія Кл.слова (ненормовані): знання і навички ХХI століття -- компетенції -- соціалізація -- інтеграція -- творчість -- мотивація -- оцінювання знань Анотація: У статті розкрито специфіку системи початкової освіти Іспанії. Автор наголошує на застосуванні різних методик викладання для підтримання інтересу учнів до навчання, підвищення рівня їх мотивації. В освітньому процесі використовується індивідуальний підхід до кожного учня, діяльнісна технологія, вивчаються інтегровані навчальні курси, встановлюються міжпредметні зв'язки. Зміст початкової освіти Іспанії відповідає вимогам Ради Європи і Європейського Союзу щодо набуття базових навичок і компетенцій для продовження навчання в основній школі. Наведено принципи роботи вчителів та розглянуто способи і методики оцінювання рівня знань учнів.
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН
Знайти схожі
|
>6.
|
Матвєєва, Я. Сформованість дослідницьких умінь старшокласників [Текст] : як провести моніторингові дослідження / Я. Матвєєва> // Завуч (Шкільний світ). - 2015. - № 20. - С. 4-13 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): позаурочна діяльність -- обдаровані діти -- досвід роботи -- оцінювання знань -- моніторінгові дослідження -- старшокласники -- дослідницькі уміння Анотація: Модель моніторингових досліджень сформованості дослідницьких умінь учнів школи ІІІ ступеня з біології: програму, графік, методи, циклограму й поетапний опис дослідження.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Копач, Сергій. Конкурсне приймання учнів [Текст] : локальна документація / С. Копач> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 22. - С. 4-12
Рубрики: Загальноосвітні школи--Управління Кл.слова (ненормовані): конкурсні випробування -- навчальні предмети -- оцінювання знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Яланська, Світлана. Оцінка в нашому житті [Текст] : профілактична програма / Світлана Яланська> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 15/16. - С. 14-19 : рис. - Зміст: Казка про кошеня Сашу ; Шустрик та Обжорик
Рубрики: Педагогічна психологія--Початкова школа--Оцінювання знань Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- вніб 3 Анотація: Стаття про оцінювання в житті учня.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Червонна, Тетяна. Шкала оцінювання знань з погляду української школи ейдетики (за Є. Антощуком) [Текст] / Т. Червонна> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 19/20. - С. 40-42
Рубрики: Оцінювання знань--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- ейдетика -- оцінювання знань Анотація: 21 жовтня річниця смерті Євгена Всеволодовича Антощука - засновника Української школи ейдетики, яка нині названа на його честь. "Школа ейдетики" - це впорядкований набір методів і вправ, тренінгів, що допомагають оволодіти осмисленим використанням своєї уяви для відтворення будь-якої інформації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Пономаренко, Олена. Педагогічна оцінка в житті учня. Погляд психолога [Текст] / О. Пономаренко> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 3/4. - С. 49-51. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Педагогічна психологія--Оцінювання учнів Кл.слова (ненормовані): вніб 3 -- оцінювання знань Анотація: Автор у статті надає власні роздуми з приводу педагогічної оцінки. Оцінка - це найбільш гострий інструмент, використання якого вимагає величезного вміння і культури.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|