Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=оцінювання результатів навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Гнаткович, Тетяна
Структурно-тематична схема курсу української мови в 9 класі [Текст] / Тетяна Гнаткович> // Українська мова і література в школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 61-62
ББК
81
Рубрики:
Українська мова--Перевірка та оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання
результатів
навчання
--
перевірка мовних знань
Анотація:
Представлено структурно-тематичну схему курсу української мови в 9 класі яка складена відповідно до орієнтовного календарного планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень з української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Косинець, М. О.
Освітні реформи, які ми проґавили, або Коли система дала збій? [Текст] / М. О. Косинець> // Педагогічна майстерня. - 2020. -
№ 5 (трав.)
. - С. 10-13
Рубрики:
Освіта--Реформування--Україна
Кл.слова (ненормовані):
навчальні заклади нового типу
--
оцінювання
результатів
навчання
--
технічна освіта
--
гуманітарна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гайдамака, Олена Василівна
.
Теоретико-методичні орієнтири
навчання
мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу [Текст] / О. В. Гайдамака> // Мистецтво та освіта. - 2020. -
№ 3
. - С. 6-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Мистецька освіта--Компетентності
Кл.слова (ненормовані):
здобувачі освіти
--
оцінювання
результатів
навчання
--
підручник
--
інтегрований
--
діяльнісний
--
особистісно-орієнтований підхід в навчанні
Анотація:
Позначено теоретико-методичні орієнтири
навчання
мистецтва учнів закладів загальної середньої освіти на основі компетентнісного підходу. Визначено особливості реалізації на уроках мистецтва органічного впровадження компетентісного, інтегрованого, діяльнісного, особистісно-орієнтованого підходів у навчанні через провідні види діяльності, представлені двома взаємопов‘язаними складовими - сприйняття (аналіз-інтерпретація) і створення мистецтва, а також системи
оцінювання
результатів
навчання
учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)